ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Синьов, Віктор Миколайович | |
dc.contributor.author | Супрун, Дар’я Миколаївна | |
dc.contributor.author | Шеремет, Марія Купріянівна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-01T14:42:43Z | |
dc.date.available | 2022-07-01T14:42:43Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Синьов, В. Тенденції професійної підготовки фахівців спеціальної освіти в системі вищої школи / В. Синьов, Д. Супрун, М. Шеремет // Вища освіта України. – 2020. - №1. – С. 34-42. - DOI 10.31392/NPU-VOU.2020.1(76).05 | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37449 | |
dc.description.abstract | Висвітлено нагальний стан проблеми становлення та розвитку системи професійної підготовки фахівців у галузі спеціальної освіти. Проведено аналітичний огляд наукової думки дослідників сучасності. Схарактеризовано концепції реформування, базиси перспективного бачення розвитку вітчизняної вищої освіти. Акцентується увага на важливості та необхідності вивчення і втілення передового досвіду зарубіжних країн у контексті вищої освіти. Визначено ключові параметри для забезпечення конкурентоспроможності фахівця зазначеної галузі: високий загальний рівень розвитку національної систем освіти; засвоєння нового і передового досвіду, набутого в процесі співробітництва із зарубіжними країнами, забезпечення якості послуг на внутрішньому і зовнішньому ринках освітніх послуг; наявність якісної освітньої і дослідницької інфраструктури; розвиток стратегічного партнерства, розвиток мобільності тощо. З’ясовано шляхи модернізації професійної підготовки фахівців у системі спеціальної освіти в закладах вищої освіти. У статті досліджено сучасний стан проблеми професійної підготовки фахівців у системі спеціальної освіти. Аналізуються практичні аспекти її вдосконалення. Розглядаються різноманітні методики наукових пошуків у межах означеної проблеми дослідження. На основі проведеного аналізу уточнено зміст професійної підготовки фахівців у системі спеціальної освіти та визначено компоненти структури готовності майбутнього конкурентоспроможного фахівця (вчителя, спеціального психолога, логопеда) в аспекті інноваційної діяльності, підготовленого до роботи в сучасних ринкових умовах. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.subject | фахівець у галузі спеціальної освіти | uk |
dc.subject | професійна підготовка | uk |
dc.subject | система професійної підготовки | uk |
dc.subject | компоненти системи професійної підготовки | uk |
dc.title | Тенденції професійної підготовки фахівців спеціальної освіти в системі вищої школи | uk |
dc.type | Article | uk |