ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Глазунова, Ірина Кимівна | |
dc.date.accessioned | 2022-07-01T14:22:27Z | |
dc.date.available | 2022-07-01T14:22:27Z | |
dc.date.issued | 2010 | |
dc.identifier.citation | Глазунова І. К. Особливості інструментально-виконавської підготовки майбутніх вчителів музики в умовах рейтингово-модульної системи навчання / І. К. Глазунова // Вісник Луганського національного університету імені Тараса Шевченка. Педагогічні науки. – 2010. – № 7 (194), Ч. 1. – С. 72–77. | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37443 | |
dc.description.abstract | Статтю присвячено застосуванню рейтингово-модульної системи навчання в процес інструментально-виконавської підготовки майбутніх учителів музики. Розглянуто можливості рейтингової системи навчання, як найбільш пристосованої системи для оптимального розвитку особистості студента, розвитку його здібностей, самовдосконалення, що здійснюється в процесі інструментально-виконавської підготовки майбутніх фахівців. | uk |
dc.description.abstract | The article is dedicated to application of rating-modular system of education in process of instrumental-performance training of future music teachers. The author has been studied possibilities of rating system as the most suitable system of education for optimum development of a student's personality, development of his/her ability, self-improvement realized in the process o f instrumental-performance training of future specialists | uk |
dc.description.abstract | Статья посвящена использованию рейтинговой системы обучения в процессе инструментально-исполнительской подготовки будущих учителей музыки. Рассмотрены возможности рейтинговой системы обучения как самой эффективной системы для оптимального развития индивидуальности студента, развития его способностей, самоусовершенствования, что происходит в процессе инструментально-исполнительской подготовки будущих специалистов. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Луганський національний університет імені Тараса Шевченка | uk |
dc.subject | рейтингово-модульна система навчання | uk |
dc.subject | майбутній учитель музики | uk |
dc.subject | особистість | uk |
dc.subject | інструментально-виконавська підготовка | uk |
dc.subject | rating-modular system of education | uk |
dc.subject | future music teacher | uk |
dc.subject | personality | uk |
dc.subject | instrumental-performance training | uk |
dc.subject | рейтингово-модульная система обучения | uk |
dc.subject | будущий учитель музыки | uk |
dc.subject | индивидуальность | uk |
dc.subject | инструментально-исполнительская подготовка | uk |
dc.title | Особливості інструментально-виконавської підготовки майбутніх вчителів музики в умовах рейтингово-модульної системи навчання | uk |
dc.title.alternative | Specific features of instrumental-performance training of future music teachers in conditions of rating-modular system of education | uk |
dc.title.alternative | Особенности инструментальноисполнительской подготовки будущих учителей музыки в условиях рейтингово-модульной системы обучения | uk |
dc.type | Article | uk |