Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Педагогічні умови оптимізації використання модульно-рейтингової системи в процесі інструментально-виконавської підготовки майбутніх фахівців музичного профілю

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Глазунова, Ірина Кимівна
dc.date.accessioned 2022-06-30T12:08:47Z
dc.date.available 2022-06-30T12:08:47Z
dc.date.issued 2012
dc.identifier.citation Глазунова, І. К. Педагогічні умови оптимізації використання модульно-рейтингової системи в процесі інструментально-виконавської підготовки майбутніх фахівців музичного профілю / І. К. Глазунова // Наукові записки Вінницького державного педагогічного університету імені Михайла Коцюбинського. Серія : Педагогіка і психологія. - Вінниця : ТОВ «Нілан ЛТД», 2012. - № 38. - С. 145-148. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37436
dc.description.abstract У статті розглядаються основні педагогічні умови оптимізації використання модульно-рейтингової системи навчання в процесі инструментально-виконавської підготовки майбутніх спеціалістів музичного профілю у контексті Болонського процесу на початку ХХІ століття. uk
dc.description.abstract В статье рассматриваются основные педагогические условия оптимизации использования модульно-рейтинговой системы обучения в процессе инструментально-исполнительской подготовки будущих специалистов музыкального профиля в контексте Болонского процесса в начале ХХІ столетия. uk
dc.description.abstract Basic pedagogical conditions of optimization connected with using modal-rating education system in the process of instrumental-performing preparing future music profile are described in the article in the context of bolonsky’s process at the beginning of new coming 21ST century. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.subject педагогічні умови uk
dc.subject модульно-рейтингова система навчання uk
dc.subject інструментально-виконавська підготовка uk
dc.subject педагогические условия uk
dc.subject модульно-рейтинговая система обучения uk
dc.subject инструментальная подготовка uk
dc.subject pedagogical conditions uk
dc.subject modal-rating system of education uk
dc.subject instrumental-performing preparation uk
dc.title Педагогічні умови оптимізації використання модульно-рейтингової системи в процесі інструментально-виконавської підготовки майбутніх фахівців музичного профілю uk
dc.type Article uk


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics