ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Старченко, М. В. | |
dc.contributor.author | Підмазіна, О. М. | |
dc.contributor.author | Ільїна, О. М. | |
dc.date.accessioned | 2022-06-27T15:47:48Z | |
dc.date.available | 2022-06-27T15:47:48Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Старченко, М. В. Особливості навчання читання іншомовних професійно спрямованих текстів студентів нефілологічних спеціальностей / М. В. Старченко, О. М. Підмазіна, О. М. Ільїна // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Випуск СXLVІІ (147). – С. 166-173. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-147.2020.21 | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37405 | |
dc.description.abstract | В статті визначені деякі особливості навчання студентів нефілологічних спеціальностей іншомовних професійних текстів: студентів-економістів та студентів-медиків. Авторами визначено структуру та послідовність навчання читання професійного читання: роботу з ЛО та ГО, закріплення вивченого, власне роботу з текстами, післятекстове опрацювання та реферування. У статті показані основні типи текстів для навчання професійного іншомовного читання( короткі, середньої довжини, довгі) та особливості їх опрацювання студентами.. Авторами було проведено експеримент по інтенсифікації навчання професійного іншомовного читання зі студентами різних нефілологічних спеціальностей(економісти, медики), результати якого підтвердили ефективність такої інтенсифікації не тільки для покращення академічної успішності з даної галузі, проте загального покращення рівня знань, умінь та навичок студентів. Перспективними автори вважають упорядкування окремих посібників з навчання фахового іншомовного читання для студентів різних нефілологічних спеціальностей та емпіричне дослідження їх ефективності. | uk |
dc.description.abstract | В статье определены некоторые особенности обучения студентов нефилологических специальностей чтению иностранных профессиональных текстов: студентов-медиков и студентов-экономистов. Авторами определена структура и последовательность обучения профессиональному чтению: работа с лексическими и грамматическими единицами, закрепление изученного, собственно работа с текстами, послетекстовая работа и реферирование. В статье показаны основные типы текстов для обучения профессиональному иноязычному чтению (короткие, средней длины, длинные тексты) и особенности их обработки студентами. Авторами был проведен эксперимент по интенсификации обучения профессионального иноязычного чтения со студентами разных нефилологических специальностей (экономисты, медики), результаты которого подтвердили эффективность такой интенсификации не только в улучшении академической успеваемости по предмету “Профессиональный иностранный язык”, но и в общем улучшении уровня знаний, умений и навыков студентов по предмету. Авторы считают перспективным издание отдельных пособий по обучению профессионального англоязычного чтения для студентов разных нефилологических специальностей и эмпирическое исследование их эффективности. | uk |
dc.description.abstract | The article defines some peculiarities of teaching the non-philological students reading foreign texts, particularly-medical and economical students. The authors define structure and sequence of teaching professional foreign language reading: introducing the grammar and lexical units, processing the information, direct text drills, post-text exercises and summary writing. The article represents basic types of the texts used for teaching foreign language professional reading( short, medium and long ones) as well as peculiarities of text drills. The authors have held an experiment on intensifying teaching foreign-language reading the non-philological students( economists, doctors), the results of which have confirmed efficiency of such intensification not only regarding academic achievements in the subject “English for professional purposes”, but total language knowledge improvement. The authors suggest publishing separate guides on teaching reading foreign professional texts to the students of various non-philological specialties and empirical study of their efficiency. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | навчання читання | uk |
dc.subject | професійно спрямовані тексти | uk |
dc.subject | студенти-нефілологи | uk |
dc.subject | обучение чтению | uk |
dc.subject | профессионально направленные тексты | uk |
dc.subject | студенты- нефилологи | uk |
dc.subject | teaching reading | uk |
dc.subject | professional texts | uk |
dc.subject | non-philological students | uk |
dc.title | Особливості навчання читання іншомовних професійно спрямованих текстів студентів нефілологічних спеціальностей | uk |
dc.title.alternative | Особенности обучения чтению иностранных профессионально направленных текстов студентов нефилологических спеціальностей | uk |
dc.title.alternative | Peculiarities of teaching reading foreign professional texts to the non-philological students | uk |
dc.type | Article | uk |