ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Себало, Л. І. | |
dc.date.accessioned | 2022-06-27T15:38:15Z | |
dc.date.available | 2022-06-27T15:38:15Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Себало, Л. І. Теоретичні аспекти дефініцій: творчий потенціал і життєтворчий / Л. І. Себало // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Випуск СXLVІІ (147). – С. 160-166. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-147.2020.20 | uk |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37404 | |
dc.description.abstract | Стаття присвячена сучасному напряму в освіті – актуальному питанню формування творчого та життєтворчого потенціалу майбутніх учителів початкової школи у закладах вищої освіти. Здійснено короткий огляд нормативно-правових документів, які спрямовані на активне формування творчого та життєтворчого потенціалу майбутнього вчителя початкової школи. Розкрито поняття трьох видів творчості: наукової, технічної, художньої, що безпосередньо мають вплив на формування творчого потенціалу майбутнього вчителя початкових класів. | uk |
dc.description.abstract | Статья посвящена современному направлению в образовании – актуальному вопросу формирования творческого и життєтворчого потенциала будущих учителей начальной школы в заведениях высшего образования. Осуществлен короткий обзор нормативно-правовых документов, которые направлены на активное формирование творческого и жизнетворный потенциалу будущего учителя начальной школы. Раскрыто понятие трех видов творчества : научной, технической, художественной, что непосредственно имеют влияние на формирование творческого потенциала будущего учителя начальных классов. | uk |
dc.description.abstract | The article is devoted to the modern direction in education - a topical issue formation of creative and life-creating potential of future primary school teachers in higher education institutions. A brief review of legal documents aimed at the active formation of creative and life-creating potential of future primary school teachers. The concept of three types of creativity is revealed: scientific, technical, artistic, which directly influence the formation of the creative potential of the future primary school teacher. | uk |
dc.language.iso | uk_UA | uk |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | uk |
dc.subject | творчий потенціал | uk |
dc.subject | життєтворчий потенціал | uk |
dc.subject | вчитель початкової школи | uk |
dc.subject | творча особистість | uk |
dc.subject | види творчості | uk |
dc.subject | творческий потенциал | uk |
dc.subject | жизнетворный потенциал | uk |
dc.subject | учитель начальной школы | uk |
dc.subject | творческая личность | uk |
dc.subject | виды творчества | uk |
dc.subject | creative potential | uk |
dc.subject | life-creating potential | uk |
dc.subject | primary school teacher | uk |
dc.subject | creative personality | uk |
dc.subject | types of creativity | uk |
dc.title | Теоретичні аспекти дефініцій: творчий потенціал і життєтворчий | uk |
dc.title.alternative | Теоретические аспекты дефиниций: творческий потенциал и жизнетворный | uk |
dc.title.alternative | Theoretical aspects of definitions : creative potential and life-creating | uk |
dc.type | Article | uk |