У статті розглядається одна з ключових проблем освіти – потреба взаємозв’язку різних галузей знань заради істотної зміни іі якості. Автор аналізує необхідність трансформації методологічних підходів, як основних джерел формування професійних якостей, та розглядає необхідність міждисциплінарних зв’язків в динаміці педагогічних процесів. Досліджує роль даних зв’язків у формуванні функції просторового бачення, як одну з умов для створення ефективної системи освіти.
В статье рассматривается одна из ключевых проблем образования – необходимость взаимосвязи разных отраслей знаний ради существенных изменений ее качества. Автор анализирует необходимость трансформации методологических подходов как основных источников формирования профессиональных качеств, а также рассматривает необходимость междисциплинарных связей в динамике педагогических процессов. В том числе, исследует роль данных связей в формировании функции пространственного видения, как одно из условий для создания эффективного образования.
The article considers one of the main problems of education - the need for the interconnection of different branches of knowledge cause of significant changes in its quality. The author analyzes the need of the methodological approaches transformation as the main sources of the professional qualities formation and considers the necessity of interdisciplinary connections in the dynamics of pedagogical processes. In particular, explore the role of these relationships in the spatial visions formation function, as one of the main conditions to the creation of the effective education system.