У статті порушено проблему використання ігрових технологій у фаховій освіті майбутніх спеціалістів-юристів, розглянуто сутність інтерактивного навчання, зокрема, наведено приклад практичного заняття з юридичної риторики та мовної культури, подано метод тренінгу сучасної юридичної комунікації та акцентовано увагу на проведенні профілактичних, навчально-виховних годин студентами-другокурсниками серед школярів на актуальні теми у гімназіях, ліцеях, коледжах, обґрунтовано доцільність проведення аудиторних та поза аудиторних занять, на яких майбутні фахівці-юристи відпрацьовують уміння і навички з ораторського мистецтва та комунікативної компетентності, отримуючи практичний досвід, визначено засадничі принципи використання тренінгових вправ, ігрових технологій у комунікативній діяльності майбутніх правознавців, обґрунтовано педагогічні вимоги до використання ігрових технологій в освітньому процесі.
В статье изложено проблему использования игровых технологий в профессиональном образовании будущих специалистов-юристов, рассмотрено сущность интерактивного обучения, в частности, приведен пример практического занятия по юридической риторике и речевой культуре, рассмотрено метод тренинга современной юридической коммуникации и акцентировано внимание на проведении профилактических, учебно-воспитательных часов студентами-второкурсниками среди школьников на актуальные темы в гимназиях, лицеях, колледжах, обоснована целесообразность проведения аудиторных и вне аудиторных занятий, на которых будущие специалисты-юристы отрабатывают умения и навыки ораторского искусства и коммуникативной компетентности, получая практический опыт, определены основные принципы использования тренинговых упражнений, игровых технологий в коммуникативной деятельности будущих правоведов, обоснованы педагогические требования к использованию игровых технологий в образовательном процессе.
In article the problem of use of game technologies during the professional training of the future experts-legal experts is stated. essence of interactive training is considered, in particular, the example of practical training on legal rhetoric and speech culture is resulted. The method of training of modern legal communication is considered and attention is focused on carrying out of preventive, educational hours by second-year students among schoolchildren on actual themes in gymnasiums, lyceums, colleges. It was substantiated the expediency of classroom and out-of-classroom trainings, where the future legal experts practice the skills and abilities of public speaking and communicative competence, gaining practical experience. The main principles of using the training exercises, game technologies in the communicative activity of future lawyers were defined. In the article pedagogical requirements to the use of game technologies in the educational process were substantiated.