Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Фахова підготовка курсантів поліції до інформаційно-аналітичної діяльності як умова формування їх професійної зрілості

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Думко, Н. В.
dc.date.accessioned 2022-06-21T12:50:42Z
dc.date.available 2022-06-21T12:50:42Z
dc.date.issued 2020
dc.identifier.citation Думко, Н. В. Фахова підготовка курсантів поліції до інформаційно-аналітичної діяльності як умова формування їх професійної зрілості / Н. В. Думко // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України, Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. – Випуск СXLVІІ (147). – С. 71-80. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-147.2020.09 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37372
dc.description.abstract У статті проаналізовано, обґрунтовано та досліджено особливості фахової підготовки курсантів поліції до інформаційно-аналітичної діяльності як однієї з умов формування у них професійної зрілості. Систему інформаційного-аналітичного забезпечення діяльності курсантів поліції визначаємо як взаємозалежну та відповідним чином сформовану сукупність організаційних, організаційно-правових, інформаційних, методичних, програмно-технологічних компонентів, що забезпечує необхідну якість прийнятих рішень за рахунок раціонального використання інформаційних ресурсів та інформаційних технологій з поєднанням принципів проблемної орієнтації та програмно-цільової установки як відносно тематики інформаційного забезпечення, так і відносно вибірковості підготовки інформації та доведення її до курсантів поліції. Інформаційно-аналітична діяльність – це особливий напрям інформаційної діяльності, пов’язаний з виявленням, опрацюванням, збереженням та поширенням інформації переважно у сфері управлінської, політичної та економічної діяльності. Аналітичні вміння у курсантів поліції неможливо сформувати й розвинути, якщо навчати тільки теоретично. Для цього потрібно виконувати практичні, лабораторні роботи, проводити експерименти, дослідження, приймати участь в аналізі ситуацій тощо. Дослідження показують, що ефективність практичної діяльності значно зростає під час використання комп’ютерної техніки, це пов’язано з тим, що вона активізує розумову діяльність студентів, що в свою чергу активізує їх практичну активність. Працівник поліції повинен професійно володіти усіма набутими компетентностями, дотримуватися принципів діяльності поліції, оцінювати суспільні та економічні явища, виконувати покладені на поліцію завдання, приймати обґрунтовані рішення, поєднувати високий професійний рівень з моральністю і культурою, бути здібним до ділового спілкування. uk
dc.description.abstract В статье проанализированы, обоснованы и исследованы особенности профессиональной подготовки курсантов полиции в информационно-аналитической деятельности как одного из условий формирования у них профессиональной зрелости. Систему информационного-аналитического обеспечения деятельности курсантов полиции определяем как взаимосвязанную и соответствующим образом сформированную совокупность организационных, организационно-правовых, информационных, методических, программно-технологических компонентов, обеспечивает необходимое качество принимаемых решений за счет рационального использования информационных ресурсов и информационных технологий с сочетанием принципов проблемной ориентации и программно-целевой установки как относительно тематики информационного обеспечения, так и в отношении избирательности подготовки информации и доведение ее до курсантов полиции. Информационно-аналитическая деятельность – это особое направление информационной деятельности, связанный с выявлением, разработкой, сохранением и распространением информации преимущественно в сфере управленческой, политической и экономической деятельности. Аналитические умения у курсантов полиции невозможно сформировать и развить, если обучать только теоретически. Для этого нужно выполнять практические, лабораторные работы, проводить эксперименты, исследования, принимать участие в анализе ситуаций и тому подобное. Исследования показывают, что эффективность практической деятельности значительно возрастает при использовании компьютерной техники, это связано с тем, что она активизирует умственную деятельность студентов, в свою очередь активизирует их практическую активность. Работник полиции должен профессионально владеть всеми приобретенными компетенциями, придерживаться принципов деятельности полиции, оценивать общественные и экономические явления, выполнять возложенные на полицию задачи, принимать обоснованные решения, сочетать высокий профессиональный уровень с нравственностью и культурой, быть способным к деловому общению. uk
dc.description.abstract The article analyzes, substantiates and investigates the features of professional training of police cadets for information and analytical activities as one of the conditions for the formation of their professional maturity. We define the system of information-analytical support of police cadets as an interdependent and appropriately formed set of organizational, organizational-legal, informational, methodical, program-technological components, which provides the necessary quality of decisions due to rational Professional preparation of students of police to informatively analytical activity as a condition of forming of their professional maturity use of information resources and information technologies with a combination of problem principles. orientation and program-target installation both in relation to the subject of information support, and in relation to the selective preparation of information and bringing it to the police cadets. Information-analytical activity is a special direction of information activity related to the detection, processing, storage and dissemination of information mainly in the field of management, political and economic activities. Analytical skills of police cadets cannot be formed and developed if they are taught only theoretically. To do this, you need to perform practical, laboratory work, conduct experiments, research, participate in the analysis of situations and more. Research shows that the effectiveness of practical activities increases significantly with the use of computer technology, this is due to the fact that it activates the mental activity of students, which in turn activates their practical activity. A police officer must professionally possess all acquired competencies, adhere to the principles of police activity, assess social and economic phenomena, perform tasks assigned to the police, make informed decisions, combine a high professional level with morality and culture, be able to communicate. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk
dc.subject курсант поліції uk
dc.subject інформаційно-аналітична діяльність uk
dc.subject інформаційно-аналітичне забезпечення uk
dc.subject курсант полиции uk
dc.subject информационно-аналитическая деятельность uk
dc.subject информационно-аналитическое обеспечение uk
dc.subject police cadet uk
dc.subject information-analytical activity uk
dc.subject information-analytical support uk
dc.title Фахова підготовка курсантів поліції до інформаційно-аналітичної діяльності як умова формування їх професійної зрілості uk
dc.title.alternative Профессиональная подготовка курсантов полиции к информационно-аналитической деятельности как условие формирования их профессиональной зрелости uk
dc.title.alternative Professional preparation of students of police to informatively analytical activity as a condition of forming of their professional maturity uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу