У статті схарактеризовано одну із дидактичних умов організації навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу – удосконалення змісту навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу на засадах компетентнісного підходу. Виявлено, напрями удосконалення змісту навчальної діяльності вихованців дитячого хореографічного колективу: розроблення програми індивідуальних занять з вихованцями дитячого хореографічного колективу лінійно-концентричним способом з урахуванням компетентнісного підходу; розроблення навчальної програми з позашкільної освіти художньо-естетичного напряму Театру народного танцю “Барви” Полтавської дитячої музичної школи № 1 (10 років навчання); розроблення методичних рекомендацій щодо організації діяльності балетмейстера у дитячому хореографічному колективі.
В статье схарактеризовано одно из дидактичных условий организации учебной деятельности воспитанников детского хореографического коллектива – усовершенствования содержания учебной деятельности воспитанников детского хореографического коллектива на принципах компетентностного подхода. Выявлено, направления усовершенствования содержания учебной деятельности воспитанников детского хореографического коллектива : разрабатывание программы индивидуальных занятий с воспитанниками детского хореографического коллектива линейно-концентрическим способом с учетом компетентносного подхода; разрабатывание учебной программы по внешкольному образованию художественно-естетического направления Театра народного танца “Краски” Полтавской детской музыкальной школы № 1 (10 лет обучения); разрабатывание методических рекомендаций относительно организации деятельности балетмейстера в детском хореографическом коллективе.
The article describes one of the didactic conditions for organizing the educational activities of the pupils of the children’s choreographic team - improving the content of the educational activities of the pupils of the children’s choreographic team based on the competence approach. The directions of improvement of the content of educational activity of the pupils of the children’s choreographic collective are revealed: development of the program of individual lessons with the pupils of the children’s choreographic collective in a linear-concentric way taking into account the competence approach; development of curriculum for extracurricular education of artistic and aesthetic direction of the Barva Folk Dance Theater of Poltava Children’s Music School №1 (10 years of study); development of methodological recommendations for organizing the activities of the choreographer in the children’s choreographic team.