Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Контроль психоемоційного стану студентів як важливий елемент успішної навчальної та професійної діяльності

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Черевко, С. В.
dc.contributor.author Лутаєва, Н. В.
dc.contributor.author Дорош, В. А.
dc.contributor.author Черевко, А. Д.
dc.date.accessioned 2022-06-16T08:37:13Z
dc.date.available 2022-06-16T08:37:13Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation Контроль психоемоційного стану студентів як важливий елемент успішної навчальної та професійної діяльності / С. В. Черевко, Н. В. Лутаєва, В. А. Дорош, А. Д. Черевко // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць / За ред. О. В. Тимошенка. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 5 (150). – С. 119-124. - DOI 10.31392/NPU-nc.series15.2022.5(150).26 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37290
dc.description.abstract Автори даної статті зібрали та проаналізували матеріали досліджень, які розкривають сутність поняття психоемоційний стан та його вплив на якість навчальної діяльності студентів в умовах нової парадигми вищої освіти. Сучасні освітні стандарти базуються на компетентнісному підході та поділяють філософію (принципи і цінності) Європейського простору вищої освіти, визначену в комюніке Болонського процесу та в Міжнародному Проекті Європейської Комісії «Гармонізація освітніх структур» в Європі. Компетентнісний підхід є таким, що орієнтований на ступінь сформованості професійних, загальнокультурних компетенцій а не на оцінку засвоєних знань і вмінь - це означає, що сфера освіти з формування та вдосконалення конкретної людини змінюється на способи організації освітніх систем. При компетентнісному підході системні знання про навколишній світ випускникові вищої школи замінюються набором вузькопрофільних знань для орієнтації в просторі професії, при цьому вони не надають можливостей молодому спеціалісту змінювати той простір. З урахуванням того, що однією з основних задач вищої освіти в Україні визначено створення конкурентного людського капіталу, вимоги до людини, її фізичних та психічних якостей змінюються. Наразі, для особистості важливо навчитися повноцінно жити в новій енергетиці соціального й морального напруження, бути готовим навчатися протягом всього життя, ефективно працювати в умовах глобалізації та полікультурності. uk
dc.description.abstract The authors of this article collected and analyzed research materials that reveal the essence of the concept of psycho-emotional state and its impact on the quality of educational activities of students in the new paradigm of higher education. The standards are based on a competency-based approach and share the philosophy (principles and values) of the European Higher Education Area as defined in the Bologna Communiqué and the European Commission's International Project on Harmonization of Educational Structures in Europeю.The competency approach is such that it is focused on the degree of formation of professional, general cultural competencies and not on the assessment of acquired knowledge and skills. This means that the field of education for the formation and improvement of a particular person is changing the ways of organizing educational systems. In the competency approach, systematic knowledge of the world around the graduate is replaced by a set of narrow-profile knowledge for orientation in the space of the profession, while they do not provide opportunities for young professionals to change that space. Given the fact that one of the main tasks of higher education in Ukraine is the creation of competitive human capital, the requirements for a person, his physical and mental qualities are changing. At present, it is important for an individual to learn to live fully in the new energy of social and moral tension, to be ready to learn throughout life, to work effectively in the context of globalization and multiculturalism. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова uk
dc.subject психоемоційний стан uk
dc.subject ціннісні орієнтації uk
dc.subject соціалізація uk
dc.subject тривога uk
dc.subject тривожність uk
dc.subject компетентність uk
dc.subject psycho-emotional state uk
dc.subject value orientations uk
dc.subject socialization uk
dc.subject anxiety uk
dc.subject competence uk
dc.title Контроль психоемоційного стану студентів як важливий елемент успішної навчальної та професійної діяльності uk
dc.title.alternative Monitoring the psycho-emotional state of students as an important element of successful educational and professional activities uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу