Зроблено спробу дослідити специфіку психологічної готовності до професійної діяльності, зокрема як основи майбутньої педагогічної діяльності фахівців фітнесу та рекреації у контексті психолого-педагогічну проблеми. Проведено теоретичний аналіз дослідження поняття «психологічна готовність» у сучасній науці та
узагальнено характерні властивості, стани та психічні процеси особистості, що призводять до професійної діяльності у галузі знань 01 Освіта/Педагогіка.
Незважаючи на різні підходи у дослідженнях, більша частина авторів розглядають психологічну готовність як специфічне явище – інтегративне утворення, яке має складну, динамічну, багатокомпонентну структуру. Узагальнюючи дані досліджень з проблеми психологічної готовності до педагогічної діяльності, констатуємо той
факт, що вони не взаємовиключають один одного, а розширюють, поглиблюють і доповнюють уявлення про складність і багатогранність поняття психологічної готовності до педагогічної діяльності. Виявлено, що у структурі професійної діяльності освітян більшість дослідників виділяють наявність: адекватної мотивації;
загальних і спеціальних знань; професійних умінь і навичок; професійно важливих якостей особистості. Мотивація обумовлюється позитивним ставленням до професійної діяльності, в отриманні необхідного об’єму спеціальних і
психологічних знань, професійних умінь і навичок, направленість на високі результати педагогічної діяльності,
прагнення до професіоналізму.Досліджено, що структура психологічної готовності до педагогічної діяльності складається з таких загальних компонентів, як:спрямованість, психолого-педагогічні знання і професійні вміння (частіше їх розглядають як основні характеристики компетентності педагога), здібності. Ці компоненти більша частина авторів виділяють як основні інтегральні характеристики. У ході дослідження було з’ясовано виділення у психології трьох основних рівнів психологічної готовності, як-от: рівень непрофесійної підготовки, перед-професійної підготовки, професійної
підготовки. Для якісного функціонування навчально-тренувального процесу виявлення рівня психологічної готовності є дуже важливим, тому застосовуються різноаспектні психологічні методики, що працюють на рівні основних
властивостей і станів особистості взагалі, та на рівні професійної компетентності та когнітивних можливостей майбутнього фахівця фітнесу та рекреації зокрема.
An attempt is made to explore the specifics of psychological readiness for professional activity, in particular as a basis for future pedagogical activities of fitness and recreation professionals in the context of psychological and pedagogical problems.Theoretical analysis of the study of the concept of "psychological readiness" in modern science and summarizes the characteristics, states and mental processes of the individual that lead to professional activity in the field of knowledge 01 Education / Pedagogy.Despite the different approaches in research, most authors consider psychological readiness as a specific phenomenon - an integrative formation that has a complex, dynamic, multicomponent structure. Summarizing research data on the problem of psychological readiness for teaching, we state the fact that they are not mutually exclusive, but expand, deepen and complement the idea of the complexity and diversity of the concept of psychological readiness for teaching. It was found that in the structure of professional activity of educators most researchers highlight the presence of: adequate motivation; general and special knowledge; professional skills and abilities; professionally important personality traits. Motivation is conditioned by a positive attitude to professional activity, in obtaining the necessary amount of special and psychological knowledge, professional
skills and abilities, focus on high results of pedagogical activity, the desire for professionalism.It is investigated that the structure of psychological readiness for pedagogical activity consists of such general components as: orientation, psychological and pedagogical knowledge and professional skills (more often they are considered
as the main characteristics of teacher competence), ability. Most of the authors single out these components as the main integral characteristics. The study identified three main levels of psychological readiness in psychology, such as: the level of non professional training, pre-vocational training, vocational training. Identifying the level of psychological readiness is very important for the quality functioning of the educational and training process, so various psychological techniques are used, working at the level of basic personality traits and states in general, and at the level of professional competence and cognitive abilities of future fitness and recreation specialists in particular.