Враховуючи результати аналізу науково-методичної, спеціальної та довідкової літератури (моніторингу Інтернет-ресурсів) встановлено, що питанням розроблення (моделювання) педагогічних умов всебічної підготовки одноборців (чоловіків), які спеціалізуються в греко-римській боротьбі – присвячено недостатню кількість науково методичних праць, що потребує подальших досліджень та підкреслює актуальність і практичну складову обраного напряму наукової розвідки.Головною метою дослідження є розроблення та апробація педагогічних умов згуртування членів збірних команд областей України з греко-римської боротьби (чоловіків), а також організація їхнього навчально тренувального процесу на безпечній локації в умовах воєнного стану. Під час емпіричного дослідження членами науково-дослідної групи були використані наступні методи: аналіз і синтез (абстрагування), індукція (дедукція), моделювання, математично-статистичні, (кореляційного аналізу, факторного аналізу), тощо.В результаті емпіричного дослідження членами науково-дослідної групи розроблені та апробовані педагогічні умови згуртування членів збірних команд областей України з греко-римської боротьби (чоловіків), що
забезпечило якісну організацію їхнього навчально-тренувального процесу на безпечній локації в умовах воєнного стану. Запропоновані нами організаційно-педагогічні умови передбачали проходження досліджуваними одноборцями
трьох основних блоків (із відповідним навчально-методичним та адміністративним забезпеченням): організаційно діагностичний, коригуючий і константувальний. Встановлено, що збалансоване та поетапне використання зазначених вище організаційно-педагогічних умов сприяло згуртуванню спортивного колективу, а також забезпечило підвищення індивідуального психофізичного рівня готовності борців досліджуваної категорії до змагальної діяльності в умовах воєнного стану.
Перспективи подальших наукових розвідок у обраному напрямі передбачають розроблення індивідуальних програм підтримання оптимального рівня психофізичної готовності одноборців до продовження систематичних тренувань (змагальної діяльності) після закінчення воєнного стану.
Taking into account the results of the analysis of scientific-methodical, special and reference literature (monitoring of Internet resources) it is established, that the issue of development (modeling) of pedagogical conditions for comprehensive training of wrestlers (men), who specialize in Greco-Roman wrestling – is devoted to an insufficient number of
scientific and methodological works, which requires further research and emphasizes the relevance and practical component of the chosen direction of scientific research.
The main purpose of the study is to develop and test the pedagogical conditions for uniting members of the national teams of Ukraine in Greco-Roman wrestling (men), as well as organizing their training process in a safe location under war rescue. During the empirical study, members of the research group used the following methods: analysis and synthesis (abstraction), induction (deduction), modeling, mathematical and statistical (correlation analysis, factor analysis), etc.As a result of empirical research, members of the research group developed and tested the pedagogical conditions for uniting members of the national teams of the regions of Ukraine in Greco-Roman wrestling (men), which ensured quality organization of their training process in a safe location under war rescue. Our proposed organizational and pedagogical conditions provided for the passage of the studied fighters three main blocks (with appropriate educational and methodological
and administrative support): organizational and diagnostic, corrective and constant. It is established that the balanced and phased use of the above organizational and pedagogical conditions contributed to the cohesion of the sports team, as well as
increased individual psychophysical level of readiness of wrestlers of the studied category to compete in war rescue.Prospects for further scientific research in the chosen direction include the development of individual programs to maintain the optimal level of psychophysical readiness of combatants to continue systematic training (competitive activities) after war rescue.