Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Stepanyuk, S.
dc.contributor.author Serputko, O.
dc.contributor.author Maksymyak, Y.
dc.contributor.author Koval, V.
dc.date.accessioned 2022-06-06T10:09:06Z
dc.date.available 2022-06-06T10:09:06Z
dc.date.issued 2022
dc.identifier.citation The peculiarities of kyu degree children’s attestation in aikido / S. Stepanyuk, O. Serputko, Y. Maksymyak, V. Koval // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 15 : Науково-педагогічні проблеми фізичної культури (фізична культура і спорт) : зб. наук. праць. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2022. – Вип. 4 (149). – С. 19-22. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series15.2022.4(149).05 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37202
dc.description.abstract The article analyzes the peculiarities of the approach to the certification of children in aikido at the level of kyu. It is determined that the lack of regulations for attestations and the use of outdated programs does not allow to fully unleash the potential of children and leads to their loss of interest in aikido classes and further development. The state of physical culture and sports activities of children in terms of preparation for certification at the children’s level is revealed. It is determined that the absence of a competitive factor is not an obstacle to the formation of a special attitude to certification, but cultivates a special attitude to the partner on the tatami, based on respect for physical characteristics and psychological comfort and mental balance of the partner. All these factors teach to build competently not only the training process, but also the skill of social connections and relationships both on the tatami and in society. It was found that the proposed optimization of children’s physical culture and sports activities has a positive effect on the results of certification, the attitude of athletes and their parents to the training process, as well as improves the psycho- emotional and physical condition of children. It is established that the traditional approach to the certification of children in aikido, assumes that the child is admitted to practice, and, accordingly, to the exam, from the age of eight. Under such conditions, the child reaches the first kyu and moves to adult certification levels at the age of fourteen, which is fully consistent with the conditions of the start of certification for adults. But the realities show that, today, more and more children begin to practice aikido at 6-7, and even at 4- 5 years. It seems impossible for such children to wait 2-4 years to be admitted to the exam, because there are no competitions in aikido, and other forms of motivation, except for the exam and participation in children’s educational seminars are not provided. The authors of this article, based on their own experience and urgent needs of the organization, provide recommendations on the rules of aikido certification for children, as well as amendments to the provisions on certification requirements for children’s Aikido athletes. In addition to the above, we consider important the fact that, given the age and level of prior training of children, we emphasize safety in performing both general and special physical training, which is especially important during the certification, because every exam is accompanied by a high level of nervous and emotional stress. The presented article is based on the principles of work underlying the Eurasia Aikido Organization, but this technique can be used for any school and federation, because in the foreground – features of physical and psycho-emotional age development of children in oriental martial arts. uk
dc.description.abstract В статті проаналізовано особливості підходу до атестації дітей в айкідо на рівні кю. Визначено, що відсутність регламенту проведення атестацій та використання застарілої програми не дозволяє повністю розкрити потенціал дітей та призводить до втрати ними інтересу до занять та подальшого розвитку. Розкрито стан фізкультурно-спортивної діяльності спортсменів дитячого віку за умов підготовки до атестації на дитячі рівні кю. Визначено, що відсутність змагального фактору не є перешкодою для формування особливого ставлення до атестації, проте виховує особливе ставлення до партнера на татамі, що базується на повазі до фізичних особливостей, а також психологічному комфорті та душевній рівновазі партнера, що вчить грамотно будувати не лише тренувальний процес, а й навичку соціальних зв’язків та відносин як на татамі, так і у соціумі. Виявлено, що пропонована оптимізація дитячої фізкультурно-спортивної діяльності позитивно впливає на результати атестації, відношення спортсменів та їх батьків до тренувального процесу, а також покращує психоемоційний та фізичний стан дітей. Встановлено, що, традиційний підхід до атестації дітей в айкідо, передбачає, що дитина допускається до практики, і, відповідно, до екзамену, з восьмирічного віку. За таких умов, дитина доходить до першого кю та переходить на дорослі атестаційні рівні у чотирнадцятирічному віці, що цілком відповідає умовам старту атестації для дорослих. Але реалії свідчать про те, що, на сьогоднішній день, все частіше діти починають практикувати айкідо в 6-7, і навіть в 4-5 років. Для таких дітей вбачається неможливим чекати 2-4 роки, аби бути допущеними до екзамену, адже змагань в айкідо немає, а інших форм мотивації, окрім екзамену та участі у навчальних дитячих семінарах не передбачено. Автори даної статті, виходячи із власного досвіду та нагальних потреб організації, надають рекомендації стосовно регламенту проведення атестації з айкідо для дітей, а також внесення змін до положень про атестаційні вимоги до спортсменів з айкідо дитячого віку. Окрім вищезазначених, вважаємо вагомим той аспект, що, при врахуванні вікового цензу та рівня попередньої підготовки дітей, ми робимо наголос на техніці безпеки при виконанні справ як загальної, так і спеціальної фізичної підготовки, що особливо важливо під час проведення атестацій, адже будь-який екзамен супроводжується високим рівнем нервового та емоційного напруження. В представленій статті було взято за основу принципи роботи, закладені в основу Eurasia Aikido Organization, проте дана методика може використовуватися для будь-якої школи та федерації, адже на першому плані – особливості фізичного та психо-емоційного вікового розвитку дітей на фоні занять східними одноборствами. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова uk
dc.subject aikido uk
dc.subject kyu degree attestation uk
dc.subject kyu examination uk
dc.subject children in aikido uk
dc.subject peculiarities of kyu attestation uk
dc.subject peculiarities of kyu examination uk
dc.subject children’s attestation uk
dc.subject айкідо uk
dc.subject атестація на кю uk
dc.subject екзамен на кю uk
dc.subject діти в айкідо uk
dc.subject особливості екзамену на кю uk
dc.subject особливості атестації на кю uk
dc.subject дитяча атестація uk
dc.title The peculiarities of kyu degree children’s attestation in aikido uk
dc.title.alternative Особливості атестації на рівень кю для дітей в айкідо uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу