Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Ворожейкін, Євген Петрович
dc.date.accessioned 2022-06-02T07:48:25Z
dc.date.available 2022-06-02T07:48:25Z
dc.date.issued 2017-11-16
dc.identifier.citation Ворожейкін, Є. П. Екран як засіб формування візуально–інформаційного досвіду / Є. П. Ворожейкін // Гілея. Історичні науки. Філософські науки. Політичні науки : науковий вісник : збірник наукових праць / Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова, Українська Академія наук ; [голов. ред. В. М. Вашкевич ; шеф-ред. В. П. Андрущенко]. - Київ : Гілея, 2017. - Вип. 127 (12). - С. 269-273. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37154
dc.description.abstract У статті здійснено дослідження екрану, як засобу формуючого новий культурний досвід. На основі теорію семіосфери Ю. Лотмана визначено сутність екрану як інформаційної границі. Екран є границею через яку формується візуальний спосіб подачі і сприйняття інформації. Визначено, що особливість екранного зображення полягає у візуальній динамічності образів, на основі внутрішньо чи поверхнево екранного руху. Цей принцип допомагає екрану бути ефективним у здійсненні впливу на людське життя. На основі історичного розвитку екранних медіа проаналізовані основні види екрану. У статті визначено, що екранна культура формується через актуалізацію людиною унікальних особливостей різних видів екрану: реалістичності, віртуальності, псевдопрісутності, інтерактивності, одночасно масовому і індивідуальному сприйняттю, формування власного часового сприйняття, залученню людини у внутрішній простір екрану і поєднання екрану із повсякденним життям. uk
dc.description.abstract The work is aimed to investigate the screen, as a means of forming a new cultural experience. The article, basing on Yu. Lotman’s theory of the semiosfera, identifies essence of the screen as an information border. The screen is a border through which is forming visual way of perception and presentation of information. The article determines that the feature of screen image is visual dynamic that is based on internal or surface screen motion. This principle helps screen effectively influences on human life. The article, basing on the historico-technical development of screen media, analyzes the main types of screen. The article notes that screen culture is shaped by implementation of the unique properties of the different types of screen: realistic images, virtualization, pseudo presence, interactivity, simultaneously mass and individual perception, forming its own perception of time, involvement human in the internal space of the screen and connection screen with daily human life. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher «Видавництво «Гілея» uk
dc.subject екран uk
dc.subject екранна культура uk
dc.subject кінематограф uk
dc.subject телебачення uk
dc.subject відео арт uk
dc.subject відеоігри uk
dc.subject комп’ютер uk
dc.subject смартфон uk
dc.subject screen uk
dc.subject screen culture uk
dc.subject cinema uk
dc.subject television uk
dc.subject video art uk
dc.subject video games uk
dc.subject computer uk
dc.subject smartphone uk
dc.title Екран як засіб формування візуально–інформаційного досвіду uk
dc.title.alternative Screen as means of forming visually-informational experience uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу