Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Принцип взаємодії університету і школи в методичній підготовці майбутніх учителів музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Бодрова, Тетяна Олександрівна
dc.date.accessioned 2022-05-30T13:17:42Z
dc.date.available 2022-05-30T13:17:42Z
dc.date.issued 2015
dc.identifier.citation Бодрова, Т. О. Принцип взаємодії університету і школи в методичній підготовці майбутніх учителів музики / Т. О. Бодрова // Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / редкол. : Огнев’юк В. О., Хоружа Л. Л. [та ін.]. – Київ : Вид-во ун-т ім. Б. Грінченка, 2015. – № 23. – С. 43-49. uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/37131
dc.description.abstract У статті розроблено низку питань з реалізації принципу взаємодії вищого навчального закладу і школи в контексті підготовки фахівців освітнього напряму «Музичне мистецтво». Автором проаналізовано специфіку функціонування інтегрованого педагогічного середовища, сформульовано принципи продуктивної співпраці університету і школи, розроблено методичні засади, за яких набуває ефективності фахова підготовка майбутніх учителів музики. Доведено, що суттєвим чинником оптимізації виробничих зв’язків є дотримання низки педагогічних законів, а саме: взаємозв’язку навчання, виховання і розвитку; цілісності педагогічного процесу; взаємообумовленості теорії та практики; оптимальності й доцільності навчально-професійних дій. uk
dc.description.abstract The article develops issues on realization of principle of interaction between higher educational institution and school in the context of specialists training in educational direction “Music Arts”. The author analyzes specifi c of functioning of integrative pedagogical environment, formulates principles of eff ective collaboration between university and school, develops methodical bases of the eff ective special training of future music teachers. It is justifi ed that essential factor for optimization of the eff ective activity relations is the following pedagogical laws: interaction between training, education and development; integrity of the pedagogical process; interdependence of theory and practice; optimality and expediency of professional activities. uk
dc.description.abstract В статье разработаны ряд вопросов по реализации принципа взаимодействия высшего учебного заведения и школы в контексте подготовки специалистов образовательного направления «Музыкальное искусство». Автором осуществлен анализ специфики функционирования интегративной педагогической среды, сформулированы принципы продуктивного сотрудничества университета и школы, разработаны методические основы эффективной специальной подготовки будущих учителей музыки. Определено, что существенным фактором оптимизации производственных отношений есть соблюдение ряда педагогических законов, среди которых: взаимосвязь обучения, воспитания и развития; целостности педагогического процесса, взаимообусловленности теории и практики, оптимальности и целесообразности учебно-профессиональных действий. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Київський Університет імені Бориса Грінченка uk
dc.subject методична підготовка майбутніх учителів музики uk
dc.subject принципи методичної підготовки педагогів-музикантів uk
dc.subject інтегрований педагогічний процес uk
dc.subject продуктивна взаємодія університету і школи uk
dc.subject виробнича практика uk
dc.subject methodical training of future music teachers uk
dc.subject principles of methodical training of teachersmusicians uk
dc.subject integrative pedagogical process uk
dc.subject eff ective collaboration between university and school uk
dc.subject practice uk
dc.subject методическая подготовка будущих учителей музыки uk
dc.subject принципы методической подготовки педагогов-музыкантов uk
dc.subject интегративный педагогический процесс uk
dc.subject продуктивное взаимодействие университета и школы uk
dc.subject производственная практика uk
dc.title Принцип взаємодії університету і школи в методичній підготовці майбутніх учителів музики uk
dc.title.alternative Principle of interaction between university and school in methodical training of future music teachers uk
dc.title.alternative Принцип взаимодействия университета и школы в методической подготовке будущих учителей музыки uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу