У статті розроблено низку питань з реалізації принципу взаємодії вищого навчального закладу і школи в контексті підготовки фахівців освітнього напряму «Музичне мистецтво». Автором проаналізовано специфіку функціонування інтегрованого педагогічного середовища, сформульовано принципи продуктивної співпраці університету і школи, розроблено методичні засади, за яких набуває ефективності фахова підготовка майбутніх учителів музики. Доведено, що суттєвим чинником оптимізації виробничих зв’язків є дотримання низки педагогічних законів, а саме: взаємозв’язку навчання, виховання і розвитку; цілісності педагогічного
процесу; взаємообумовленості теорії та практики; оптимальності й доцільності навчально-професійних дій.
The article develops issues on realization of principle of interaction between higher educational institution and school in the context of specialists training in educational direction “Music Arts”. The author analyzes specifi c of functioning of integrative pedagogical environment, formulates principles of eff ective collaboration between university and school, develops methodical bases of the eff ective special training of future
music teachers. It is justifi ed that essential factor for optimization of the eff ective activity relations is the following pedagogical laws: interaction between training, education and development; integrity of the pedagogical process; interdependence of theory and practice; optimality and expediency of professional activities.
В статье разработаны ряд вопросов по реализации принципа взаимодействия высшего учебного заведения и школы в контексте подготовки специалистов образовательного направления «Музыкальное искусство». Автором осуществлен анализ специфики функционирования интегративной педагогической среды, сформулированы принципы продуктивного сотрудничества университета и школы, разработаны методические основы эффективной специальной подготовки будущих учителей музыки. Определено, что существенным фактором оптимизации
производственных отношений есть соблюдение ряда педагогических законов, среди которых: взаимосвязь обучения, воспитания и развития; целостности педагогического процесса, взаимообусловленности теории и практики, оптимальности и целесообразности учебно-профессиональных действий.