Ціннісні орієнтації є одним із найважливіших елементів структури особистості, оскільки в них сконцентровано суб'єктивне ставлення до об'єктивних рівнів буття людини, що визначає спрямованість її соціальної поведінки. Ціннісні орієнтації, що виражають характер ставлення людини до різних аспектів матеріального та духовного світу, займають значне місце у структурі особистості, відображають рівень її розвитку, здійснюють регуляцію діяльності та поведінки. Вивчаючи сенсожиттєві орієнтації студентів 3-4 курсів, які займаються плаванням, ми з’ясували, що за шкалою "Процес життя або інтерес та емоційна насиченість життя" 86,4% піддослідних сприймають сам процес свого життя як цікавий, емоційно насичений та наповнений змістом. За шкалою "Цілі в житті" 89,2% опитаних мають у житті конкретні цілі у майбутньому, які надають життю осмисленості, спрямованості та тимчасової перспективи. За шкалою "Результативність життя або задоволеність самореалізацією" переважна кількість опитаних - 80,3% вважають що прожита частина свого життя була продуктивною та осмисленою. Високі бали "Локус контролю" Життя "або керованість життям" (82,3% опитаних) вказують на впевненість студентів у тому, що людина може контролювати власне життя, вільно приймати рішення, втілювати їх у життя. За шкалою "Загальний показник свідомості життя " більшість піддослідних - 81,2% (високий рівень) вказують на загальний високий показник свідомості життя.
Value orientations are one of the most important elements of the personality structure, as they concentrate the subjective attitude to the objective levels of human existence, which leads to the direction of his social behavior. Value orientations that express the nature of a person's attitude to various aspects of the material and spiritual world, occupy a significant place in the structure of personality, reflect the level of its development, regulate activities and behavior. Studying the sense of life orientations of 3-4year students, we found that on the scale "Life process or interest and emotional saturation of life" 86,4% of respondents perceive the process of their lives as interesting, emotional and meaningful. According to the scale "Goals in life" 89,2% of respondents have specific goals in life in the future, which give life meaningfulness, direction and time perspective. According to the scale "Performance of life or satisfaction with self-realization", the vast majority of respondents – 80,3% believe that the lived part of his life was productive and meaningful. High scores "Locus of control" Life "or controllability of life" (82,3% of respondents) indicate the confidence of students that a person can control their own lives, freely make decisions, implement them. According to the scale "General indicator of consciousness of life", the majority of subjects – 81,2% (high level) indicate a general high indicator of consciousness of life.