Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Потенціал наукової освіти у розвитку активного громадянства: аксіологічний вимір

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сюй Шіші
dc.date.accessioned 2022-04-28T12:24:54Z
dc.date.available 2022-04-28T12:24:54Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Сюй Шіші. Потенціал наукової освіти у розвитку активного громадянства: аксіологічний вимір / Сюй Шіші // Освітній дискурс : зб. наук. праць = Educational discourse : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 38 (11-12). – С. 36-45. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.38(11-12)-8 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36950
dc.description.abstract Вдалося продемонструвати низку методологічних ускладнень для аналізу досліджуваної проблеми: транзит від національної концепції громадянства до глобального громадянства із відповідними змінами у аксіологічному вимірі, ревізія статусу науки та комунікативної парадигми “наука – суспільство” тощо. Було продемонстровано, що наукова освіта може виступати дієвим освітнім засобом розвитку ціннісного базису активного громадянства через залучення учнів (студентів) до розв’язання науково- соціальних проблем. Було показано, що активне громадянство через наукову освіту утверджується шляхом формування ціннісного базису, в центрі якого перебувають цінності критичного та раціонального мислення, демократії як практики наукового середовища, розвинені навички аргументації та етико-моральної рефлексії щодо проблем розвитку глобальної цивілізації тощо. uk
dc.description.abstract We’ve demonstrated a number of methodological complications for the analysis of the studied problem: transit from the national concept of citizenship to global citizenship with corresponding changes in the axiological dimension, revision of science status and communicative paradigm “science - society” and so on. It has been demonstrated that science education can be an effective educational tool for developing the value base of active citizenship through the involvement of pupils (students) in solving socioscientific issues. It was shown that active citizenship through science education is established by forming a value base centered on critical and rational thinking, democracy as a practice of the scientific environment, developed skills of argumentation, ethical and moral reflection on global civilization, etc. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» uk
dc.subject активне громадянство uk
dc.subject наукова освіта uk
dc.subject аксіологія uk
dc.subject глобальне громадянство uk
dc.subject науково-соціальні проблеми uk
dc.subject active citizenship uk
dc.subject science education uk
dc.subject axiology uk
dc.subject global citizenship uk
dc.subject socioscientific issues uk
dc.title Потенціал наукової освіти у розвитку активного громадянства: аксіологічний вимір uk
dc.title.alternative Potential of science education in the development of active citizenship: an axiological dimention uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу