Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Шляхи впровадження мовленнєвих ключових компетентностей Нової української школи у фізичне виховання школярів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Сороколіт, Н. С.
dc.date.accessioned 2022-04-20T05:38:02Z
dc.date.available 2022-04-20T05:38:02Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Сороколіт, Н. С. Шляхи впровадження мовленнєвих ключових компетентностей Нової української школи у фізичне виховання школярів / Н. С. Сороколіт // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 84 (т. 2). – С. 79-83. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.84.2.16 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36876
dc.description.abstract У статті розкриваються шляхи впровадження мовленнєвих ключових компетентностей у фізичне виховання учнів закладів загальної середньої освіти. Це такі ключові компетентності, як: «Вільне володіння державною мовою», «Спілкування рідною (у разі відмінності від державної) та іноземними мовами». На основі модульної контрольної роботи під час курсової перепідготовки учителі фізичної культури окреслили педагогічні ситуації, методичні підхо- ди та прийоми, які дають можливість засобами фізичного виховання впроваджувати ці ключові компетентності. Модульна контрольна робота укладена в межах спецкурсу курсів підвищення кваліфікації «Модернізація шкільного фізичного виховання в умовах нової української школи». Програма спецкурсу передбачала впровадження трьох змісто- вих модулів: 1. Фізкультурна освітня галузь, її місце та особливості впровадження в межах освітньої реформи «Нова українська школа». 2. Трансформація фізичного виховання та програмні вимоги з фізичної культури в умовах освітніх змін. 3. Ключові компетентності реформи «Нової української школи». Упродовж трьох змістових модулів учителі фізичної культури мали можливість розвинути професійні компетентності для здійснення навчальної, методичної, фізкультурно-оздоровчої та гурткової роботи в умовах стандартів нової української школи; опанували техніки фор- мувального оцінювання; продемонструвати вміння моделювати урок фізичної культури на засадах компетентнісного підходу та готовність до впровадження ключових компетентностей. Встановлено, що основними шляхами впрова- дження мовленнєвих ключових компетентностей є проведення заходів під час олімпійського тижня, уроку; послугову- вання державною мовою упродовж уроку; реалізація ключових компетентностей у спортивно-масовій роботі школя- рів у позанавчальний час та створення педагогічних ситуацій, під час яких учням делегується повноваження учителя упродовж уроку. uk
dc.description.abstract The approaches for implementation of speech competences into physical education of pupils from general education school are discovered in the article. Among them are such competences as “Fluent national language”, “Speaking in native (in case of difference from national) and foreign languages”. On the basis of module control work during course retraining, physical education teachers have described pedagogical situations, methodic approaches and methods that give opportunity to implement those key competences with physical education tools. Module control work is created in terms of special course of qualification improvement “Modernization of school physical education in terms of New Ukrainian School”. The program of special course means the implementation of three content modules: 1. Physical education branch, its place and specifics of implementation in terms of educational reform “New Ukrainian School”. 2. Transformation of physical education and program requirements from physical education in conditions of educational changes. 3. Key competences of the reform “New Ukrainian School”. During three content modules physical education teachers had opportunity to develop professional competences in order to perform studying, methodic, physical-rehabilitation and group work in terms of New Ukrainian School standards; to obtain the technique of forming evaluation; demonstrate the ability to model physical education classes on the basis of competence approach and readiness to implement key competences. It was discovered, that main approaches to implement speech key competences are organization of events during the Olympic week, lesson; communication in national language during the year; realization of key competences in sport-mass pupils’ work in after-school time and forming of pedagogical situations, when pupils are delegated with teachers’ responsibilities during the year. uk
dc.language.iso uk_UA uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject ключова компетентність uk
dc.subject учителі фізичної культури uk
dc.subject засоби uk
dc.subject курсова перепідготовка uk
dc.subject key competence uk
dc.subject physical education teachers uk
dc.subject tools uk
dc.subject course retraining uk
dc.title Шляхи впровадження мовленнєвих ключових компетентностей Нової української школи у фізичне виховання школярів uk
dc.title.alternative The approaches for implementation of speech key competences of new Ukrainian school into pupils’ physical education uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу