Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Synieokyi, O. V.
dc.date.accessioned 2022-03-30T08:40:38Z
dc.date.available 2022-03-30T08:40:38Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Synieokyi, O. V. Viruses that continue to kill rock (why are legal remedies no longer effective?) / O. V. Synieokyi // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 18 : Право : зб. наук. праць. – Одеса : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Випуск. 35. – С. 50-55. – DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series18.2021.35.07 uk
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36628
dc.description.abstract The article considers current issues related to the legal regulation in the communication system of music recording. The most common ways of violating intellectual property rights in the field of music are described in detail. Characteristic historical examples of infringement of intellectual property rights to musical works and design of music album covers are given. The effectiveness of world practice in the field of copyright protection for musical works is analyzed. There are effective ways to solve the problems of copyright protection on the Internet. There are three types of intellectual property violations in the recording of popular music – plagiarism, counterfeiting and bootlegging. The degree of public danger of everyone is determined. Bootlegging is considered separately as a specific socio-information communications phenomenon. The methodological basis of the study is concrete-historical and descriptive, as well as comparative, dialecticalsystemical, structural-functional analysis. Historical-genetic and terminological methods were used in the analysis of the origin of the concept of bootleg. The legal limits of unofficial releases in the sound recording system are clarified. Thanks to the classification method, a typology of bootlegs is proposed. Characteristic features of bootlegs, similarities and differences with other types of unofficial phonogram production are revealed. The essence of the terms “the official bootleg” and “the unofficial bootleg” is revealed. The information assessment of archive bootleg releases with recordings of rock music is provided. One of the conclusions is that bootlegging is one of the specific types of music piracy, which has its own communication features. The author concludes that the level of music sound flow to be regulated by legal means in the context of global digitalization of information space is ineffective and this trend has an impact on changes in communication formats in the music industry and recording business. uk
dc.description.abstract У статті розглянуто актуальні проблеми, що пов’язані з правовим регулюванням у комунікаційній системі музичного звукозапису. Докладно описано найбільш поширені способи порушення інтелек- туальних прав у музичній сфері. Наведено характерні історичні приклади порушення права інтелек- туальної власності на музичні твори та оформлення обкладинки музичних фонодокументів. Про- аналізовано ефективність світової практики у сфері захисту авторських прав на музичні твори. Зазначено ефективні шляхи вирішення проблем охорони об’єктів авторських прав у мережі Інтер- нет. Виділено три види порушень інтелектуальних прав у звукозапису популярної музики – плагіат, контрафакт та бутлегерство. Визначено ступень суспільної небезпеки кожного. Окремо розгляда- ється бутлегерство як специфічне соціально-інформаційне комунікативне явище. Методологічною основою дослідження є конкретно-історичний та описовий методи, а також порівняльний, діалек- тико-системний, структурно-функціональний аналіз. Під час аналізу походження поняття «бутлег» застосовувався історико-генетичний і термінологічний методи. З’ясовано правові межі неофіційних випусків у системі комунікацій звукозапису. Завдяки класифікаційному методу запропоновано типо- логію бутлегів. Виявлено характерні ознаки бутлегів, визначено подібності та виявлено відмінності від інших типів неофіційної фонограмної продукції. Розкрито сутність термінів «офіційний бут- лег» і «неофіційний бутлег». Надається інформаційна оцінка архівних бутлег-релізів із записами рок- музики. Один з висновків полягає у тому, що «бутлегерство» є одним зі специфічних видів «музично- го піратства», якому властиві специфічні комунікаційні особливості. Автор доходить висновку, що рівень музичного аудіопотоку вже неефективно регулювати за допомогою виключно правових засобів в умовах глобальної цифровізації інформаційного простору, і цей тренд накладає відбиток на зміни форматів комунікації в музичній індустрії та звукозаписувальному бізнесі. uk
dc.language.iso en uk
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» uk
dc.subject copyright uk
dc.subject bootleg uk
dc.subject recording industry uk
dc.subject counterfeit uk
dc.subject intellectual property uk
dc.subject communication space uk
dc.subject protection of rights uk
dc.subject plagiarism uk
dc.subject phonogram uk
dc.subject авторське право uk
dc.subject бутлег uk
dc.subject індустрія звукозапису uk
dc.subject контрафакт uk
dc.subject об’єкти інтелектуальної власності uk
dc.subject комунікаційний простір uk
dc.subject захист прав uk
dc.subject плагіат uk
dc.subject фонограма uk
dc.title Viruses that continue to kill rock (why are legal remedies no longer effective?) uk
dc.title.alternative Віруси, що продовжують вбивати рок (чому правові способи захисту вже не є ефективними?) uk
dc.type Article uk


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу