Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Генеза сором'язливості у дітей дошкільного віку

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Бондарчук, Оксана Юріївна
dc.date.accessioned 2022-02-10T09:57:48Z
dc.date.available 2022-02-10T09:57:48Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Бондарчук, Оксана Юріївна. Генеза сором'язливості у дітей дошкільного віку : дис. ... докт. філос. : 053 Психологія, 05 Соціальні та поведінкові науки / Бондарчук Оксана Юріївна ; наук. кер. Волошина Валентина Віталіївна ; М-во освіти і науки України. - Київ, 2021. - 294 с. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/36371
dc.description.abstract Дисертація присвячена теоретико-експериментальному дослідженню ґенези сором’язливості у дітей дошкільного віку. Проведено аналіз філологічної, філософської, психолого-педагогічної літератури присвяченої проблемі дослідження. Проаналізовано основні підходи (біологічний, соціальний, особистісний) та напрями (психодинамічний, гуманістичний, біхевіоральний, трансакційний) дослідження сором’язливості як психологічного утворення особистості. Зазначено, що у вітчизняній психології сором’язливість вивчалась як властивість особистості, особистісна риса та соціально-набута модель поведінки дошкільника. ua
dc.description.abstract The dissertation is devoted to the theoretical and experimental study of the genesis of shyness in preschool children. The analysis of philological, philosophical, psychological and pedagogical literature devoted to the research problem is carried out. The main approaches (biological, social, personal) and directions (psychodynamic, humanistic, behavioral, transactional) research are analyzed of shyness as a psychological formation of personality. It is noted that in domestic psychology, shyness has been studied as a personality trait, personality trait and socially acquired model of preschooler behaviour. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Нац. пед. ун-т ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject сором’язливість ua
dc.subject дошкільний вік ua
dc.subject дитина ua
dc.subject ґенеза сором’язливості дитини дошкільного віку ua
dc.subject рівні сором’язливості ua
dc.subject модель психологічного супроводу зниження сором’язливості дошкільника ua
dc.subject соціально-психологічні умови сором’язливості дитини ua
dc.subject соціальні страхи ua
dc.subject самооцінка ua
dc.subject комунікація ua
dc.subject shyness ua
dc.subject preschool age ua
dc.subject preschool age ua
dc.subject the genesis of shyness of preschool child ua
dc.subject levels of shyness ua
dc.subject model of psychological support of preschooler shyness reduction ua
dc.subject socio-psychological conditions of child shyness ua
dc.subject social fears ua
dc.subject self-esteem ua
dc.subject communication ua
dc.title Генеза сором'язливості у дітей дошкільного віку ua
dc.title.alternative Genesis of shyness in preschool children ua
dc.type Dissertation ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics