Лікувально-відновлювальні властивості води в реабілітаційних системах відомі вже давно і достатньо ефективно використовуються в корекційній роботі для осіб з порушенням опорно-рухового апарату. Заняття в басейні можна використовувати для профілактики і корекції наявних у дітей порушень фізичного розвитку. Істотну роль в процесі плавання відіграє зменшення ваги тіла людини у
воді на 9/10, під дією виштовхуючої (підйомної) сили води. Цей головний феномен у поєднанні з іншими феноменами водного середовища (тракційним, термоефектом, вібраційно-хвильовим, психокорекційним і тактильним) дозволяють досягти стану необхідної психофізичної релаксації. Це дуже важливо для фізичної терапії дітей із порушеннями опорно-рухового апарату.
Лечебно-восстановительные свойства воды в реабилитационных системах известны уже давно и достаточно эффективно используются в коррекционной работе для лиц с нарушением опорно-двигательного аппарата. Занятия в бассейне можно использовать для профилактики и коррекции имеющихся у детей
нарушений физического развития. Существенную роль в процессе плавания играет уменьшение веса тела человека в воде на 9/10, под действием выталкивающей (подъемной) силы воды. Этот главный феномен в сочетании с другими феноменами водной среды (Тракционным, термоэффект, вибрационно-волновым,
психокоррекционным и тактильным) позволяют достичь состояния необходимой психофизической релаксации. Это очень важно для физической терапии детей с нарушениями опорно-двигательного аппарата.
Aquatic environment relaxation properties usage in the correction of the physical development of children with musculoskeletal system disorders The healing and recovery properties of water in rehabilitation systems have been known for a long time and are used quite effectively in corrective work for persons with musculoskeletal system disorders. Lessons in the pool can be used for the prevention and correction of physical development disorders in children. An essential role in the swimming process is played by a decrease in the weight of a person's body in the water by 9/10, under the action of the buoyancy (lifting) force of the water. This main phenomenon, in combination with other phenomena of the aquatic environment (traction, thermal, vibration-wave, psychocorrectional and tactile), makes it possible to achieve the state of necessary
psychophysical relaxation. This is very important for the physical therapy of children with musculoskeletal disorders.