ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Луценко, І. О. | |
dc.contributor.author | Рейпольська, О. Д. | |
dc.date.accessioned | 2021-12-01T14:16:09Z | |
dc.date.available | 2021-12-01T14:16:09Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Луценко, І. О. Реалізація індивідуально-типологічного підходу до організації спілкування і дитячої діяльності у предметно-ігровому середовищі / І. О. Луценко, О. Д. Рейпольська // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Pedagogical sciences : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 36 (8-9). – С. 61-71. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.36(8-9)-6 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35698 | |
dc.description.abstract | У статті розкрито особливості реалізації у дошкільній освіті індивідуального і типологічного підходів. Обґрунтовано оптимальний комплекс індивідуально-психологічних відмінностей для розподілу дітей у предметно- ігровому середовищі на типологічні підгрупи. З цією метою виділено такі критерії-ознаки: 1) тип темпераменту; 2) соціально-комунікативна компетентність; 3)ігрова компетентність; 4) базові якості особистості. | ua |
dc.description.abstract | The article reveals the peculiarities of the implementation of individual and typological approaches in preschool education. The optimal set of individual psychological differences for the division of children in the subject-play environment into typological subgroups is substantiated. For this purpose, the following criteria are identified: 1. Type of temperament. 2. Socio-communicative competence. 3. Game competence. 4. Basic personality traits. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | індивідуально-типологічний підхід | ua |
dc.subject | індивідуально-психологічні відмінності | ua |
dc.subject | типологічні групи | ua |
dc.subject | диференційована робота | ua |
dc.subject | individual-typological approach | ua |
dc.subject | individual-psychological differences | ua |
dc.subject | typological groups | ua |
dc.subject | differentiated work | ua |
dc.title | Реалізація індивідуально-типологічного підходу до організації спілкування і дитячої діяльності у предметно-ігровому середовищі | ua |
dc.title.alternative | Implementation of individual-typological approach to the organization of communication and children's activities in the subject-game environment | ua |
dc.type | Article | ua |