Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Реалізація індивідуально-типологічного підходу до організації спілкування і дитячої діяльності у предметно-ігровому середовищі

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Луценко, І. О.
dc.contributor.author Рейпольська, О. Д.
dc.date.accessioned 2021-12-01T14:16:09Z
dc.date.available 2021-12-01T14:16:09Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Луценко, І. О. Реалізація індивідуально-типологічного підходу до організації спілкування і дитячої діяльності у предметно-ігровому середовищі / І. О. Луценко, О. Д. Рейпольська // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Pedagogical sciences : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 36 (8-9). – С. 61-71. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.36(8-9)-6 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35698
dc.description.abstract У статті розкрито особливості реалізації у дошкільній освіті індивідуального і типологічного підходів. Обґрунтовано оптимальний комплекс індивідуально-психологічних відмінностей для розподілу дітей у предметно- ігровому середовищі на типологічні підгрупи. З цією метою виділено такі критерії-ознаки: 1) тип темпераменту; 2) соціально-комунікативна компетентність; 3)ігрова компетентність; 4) базові якості особистості. ua
dc.description.abstract The article reveals the peculiarities of the implementation of individual and typological approaches in preschool education. The optimal set of individual psychological differences for the division of children in the subject-play environment into typological subgroups is substantiated. For this purpose, the following criteria are identified: 1. Type of temperament. 2. Socio-communicative competence. 3. Game competence. 4. Basic personality traits. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher НПУ імені М. П. Драгоманова ua
dc.subject індивідуально-типологічний підхід ua
dc.subject індивідуально-психологічні відмінності ua
dc.subject типологічні групи ua
dc.subject диференційована робота ua
dc.subject individual-typological approach ua
dc.subject individual-psychological differences ua
dc.subject typological groups ua
dc.subject differentiated work ua
dc.title Реалізація індивідуально-типологічного підходу до організації спілкування і дитячої діяльності у предметно-ігровому середовищі ua
dc.title.alternative Implementation of individual-typological approach to the organization of communication and children's activities in the subject-game environment ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics