ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Артемова, Л. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-12-01T14:14:18Z | |
dc.date.available | 2021-12-01T14:14:18Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Артемова, Л. В. Театральна педагогіка у підготовці до сценічної майстерності студентів - майбутніх акторів / Л. В. Артемова // Освітній дискурс : Гуманітарні науки : зб. наук. праць = Educational discourse : Pedagogical sciences : collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 36 (8-9). – С. 50-60. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.36(8-9)-5 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35697 | |
dc.description.abstract | У даному дослідженні розглянуто переваги і прорахунки основних 3-х стилів викладання: авторитарного, демократичного, ліберального. Для з’ясування їх доцільності з точки зору студентів їм запропоновано обрати той стиль, який допомагає їм успішніше оволодіти професійними компетенціями сценічної майстерності. Оскільки демократичний стиль обрала переважна більшість студентів, то подальший перетворюючий експеримент проводився зусиллями викладачів переконаних у доцільності даного стилю, які звично дотримувалися його у роботі зі студентами. В центрі їх уваги й діяльності поставлені завдання: дотримуватися суб’єкт – суб’єктної взаємодії у навчанні студентів акторському і хореографічному мистецтву; застосовувати усі методи, технології, тренінги, дотримуючись вказаної взаємодії; для організації партнерських взаємин викладача зі студентами відповідно використовувати вербальні і не вербальні техніки театральної педагогіки, позитивні емоційні засоби виразності; усі тренувальні вправляння проводити так яскраво, щоб студенти мали від них задоволення. | ua |
dc.description.abstract | This study examines the advantages and disadvantages of the main 3 styles of teaching: authoritarian, democratic, liberal. To find out their relevance from the students' point of view, they are asked to choose the style that helps them to more successfully master the professional competencies of stage skills. Since the democratic style was chosen by the vast of students majority, the further transformative experiment was carried out by the efforts of teachers convinced of the expediency of this style, who habitually adhered to it in working with students.The focus of their attention and activities are: to adhere to the subject - the subject interaction in teaching students acting and choreography; apply all methods, technologies, trainings, adhering to the specified interaction; to organize the teacher's partnership with students, respectively, to use verbal and non-verbal techniques of theater pedagogy, positive emotional means of expression; conduct all training exercises so brightly that students have fun with them. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | НПУ імені М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | викладач | ua |
dc.subject | студент | ua |
dc.subject | театральна педагогіка | ua |
dc.subject | актор | ua |
dc.subject | сценічне мистецтво | ua |
dc.subject | творчість | ua |
dc.subject | хореографія | ua |
dc.subject | стиль взаємодії | ua |
dc.subject | авторитарний | ua |
dc.subject | демократичний | ua |
dc.subject | ліберальний | ua |
dc.subject | емоції | ua |
dc.subject | спілкування | ua |
dc.subject | teacher | ua |
dc.subject | student | ua |
dc.subject | theater pedagogy | ua |
dc.subject | actor | ua |
dc.subject | performing arts | ua |
dc.subject | creativity | ua |
dc.subject | choreography | ua |
dc.subject | style of interaction | ua |
dc.subject | authoritarian | ua |
dc.subject | democratic | ua |
dc.subject | liberal | ua |
dc.subject | emotions | ua |
dc.subject | communication | ua |
dc.title | Театральна педагогіка у підготовці до сценічної майстерності студентів - майбутніх акторів | ua |
dc.title.alternative | Theatrical pedagogy in preparation for the stage skills of future actors students | ua |
dc.type | Article | ua |