Відповідно до результатів теоретичних та емпіричних досліджень, на сьогодні прослідковуєтьсяактуальність формування готовності фахівців фізичного виховання та спорту до використання методики кінезіологічного тейпування в професійній діяльності. Це сприятиме прискоренню процесів відновлення спортсменів на етапі їхньої фізичної терапії, а також забезпечить успішну змагальну діяльність. Головною метою дослідження є визначення критеріїв, показників та рівнів сформованості готовності фахівців фізичного виховання та спорту до використання методики кінезіологічного тейпування в професійній діяльності (на прикладі тренерів, які спеціалізуються в одноборствах). Під час дослідно-аналітичної роботи були використані наступні методи теоретичного дослідження: аксіоматичні, ідеалізації, формалізації, історичні і логічні, сходження від конкретного тощо. В результаті теоретичного дослідження, членами науково-дослідної групи визначені «критерії» (мотиваційний, змістовий, аналітико-оцінний), відповідні їм прикладні «показники», «підходи» (діяльнісний, особистісно-зорієнтований, комплексний, системний, структурний)та «рівні» (високий, достатній, задовільний) сформованості готовності фахівців фізичного виховання та спорту до використання методики кінезіологічного тейпування в професійній діяльності.
According to the Results of Theoretical and Empirical Research, today the urgency of forming the Readiness of Specialists in Physical Education and Sports to use the Technique of Kinesiological Taping inProfessional activities. This will accelerate the recovery Process of athletes at the stage of their Physical Therapy, as well as ensure Successful Competitive activities.The Main Purpose of Scientific Research is to determine the Criteria, Indicators and Levels of Readiness of Specialists in Physical Education and Sports to use the Technique of Kinesiological Taping in Professional activities (on the Example of coaches who Specialize in Martial Arts). During the Research and Analytical work, the following Methods of Theoretical Research were used: axiomatic, idealization, formalization, historical and logical, convergence from the concrete, and so on.As a Result of Theoretical Research, members of the Research Group defined "Criteria" (motivational, semantic, analytical and evaluative), corresponding applied "Indicators", "Approaches" (activity, personality-oriented, complex, systemic, structural)and "Levels" (high, sufficient, satisfactory) Formation of Readiness of Specialists of Physical Education andSports to use the Technique of Kinesiological Taping in Professional activity.