Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Методичні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя музики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Проворова, Євгенія Михайлівна
dc.date.accessioned 2012-01-24T09:25:28Z
dc.date.available 2012-01-24T09:25:28Z
dc.date.issued 2008
dc.identifier.citation Проворова, Євгенія Михайлівна. Методичні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя музики : автореф. дис. ... канд. пед. наук : 13.00.02 / Є. М. Проворова ; наук. кер. А. В. Козир ; Нац. пед. ун-т ім. М.П.Драгоманова. — К., 2008. — 19 с. ru_RU
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/355
dc.description.abstract Теоретично обгрунтовано й експериментально перевірено методичні засади формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музики, обгрунтовано умови її ефективного розвитку. Запропоновано визначення даної професійної якості як сукупності комунікативних знань, умінь, здібностей, досвіду та мотивації, що забезпечують сприймання, розуміння, засвоєння, використання, передачу педагогічної інформації, а також сприяють підвищенню ефективності управління комунікативними процесами в музично-естетичному навчанні та вихованні школярів. Встановлено критерії, показники та рівні сформованості комунікативної компетентності. Експериментально підтверджено ефективність запропонованої педагогічної технології формування комунікативної компетентності, що забезпечує створення індивідуальних освітніх стратегій і впровадження контекстного навчання, інтеграцію психолого-педагогічних дисциплін і фахових предметів естетичного циклу та інтенсифікацію процесу навчання за допомогою інтерактивних форм і методів. ru_RU
dc.description.abstract The dissertation is devoted to study of the problem of the shaping communication competency future teachers of the music. In a study are determined methodical bases of the shaping communication competency, scientifically validly and experimentally checked pedagogical technology of the shaping communication competency future teachers of the music. Communication competency teacher of the music is determined as collection of the communication knowledge, skills, abilities, experience and motivations, which provide acceptance, understanding, assimilation, use, transfer the pedagogical information, as well as permit efficient management of communication process in music-aesthetic education and upbringing a schoolboy. There were defined criteria, factors and achieved levels of communication competency. The pedagogical technology of shaping communication competency is implemented in practice, which provides creation of individual educational strategy and implementing the contextual education, integration psychology-pedagogical discipline and subjects of aesthetic cycle and intensification of education process by means of interactive forms and methods. ru_RU
dc.language.iso uk ru_RU
dc.publisher Видавництво НПУ імені М.Драгоманова ru_RU
dc.subject комунікативна компетентність ru_RU
dc.subject майбутній вчитель музики ru_RU
dc.subject педагогічна технологія формування комунікативної компетентності ru_RU
dc.subject communication competence ru_RU
dc.subject future teacher of the music ru_RU
dc.subject pedagogical technology of the shaping communication competency ru_RU
dc.subject.classification 371.134:78:316.77 ru_RU
dc.title Методичні засади формування комунікативної компетентності майбутнього вчителя музики ru_RU
dc.type Other ru_RU


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу