ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Чжан Вей | |
dc.date.accessioned | 2021-10-26T09:40:10Z | |
dc.date.available | 2021-10-26T09:40:10Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Чжан, Вей. Педагогічний потенціал цифрових технологій у модернізації професійної підготовки вчителів музичного мистецтва крізь призму глобалізації / Чжан Вей // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України ; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. – Вип. СL (150). – С. 169-178. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-150.2021.17. | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35320 | |
dc.description.abstract | Швидка мінливість сучасного світу вимагає від випускників вишів мобільності, вміння гнучко адаптуватись до нових умов життєдіяльності, бути спроможними до самореалізації і самовдосконалення упродовж всього життя. Багатовимірність професійної діяльності майбутнього вчителя музичного мистецтва в закладах загальної середньої освіти визначає необхідність оволодіння цифровими освітніми технологіями відповідно до вимог сучасності. У статті обґрунтовано значення цифрових технологій з урахуванням сучасних тенденцій модернізації освітньої системи в Україні у добу глобалізації світового освітнього простору. Модернізація освітньої системи України детермінується тенденціями європейської інтеграції, яку можна розглядати істотним важелем успіху не лише економічної та політичної трансформації суспільства, а й стратегічних змін освітньої політики України. Орієнтація на міждисциплінарну інтеграцію знань, умінь та навичок; організація занять з урахуванням розвитку асоціативного креативного мислення; акцентування самостійності в процесі навчальної та продуктивної практичної діяльності), включає методи (словесні, наочні, інтерактивні, дієво-практичні, аналітично-мисленнєвої діяльності, оцінки і самооцінки, самоконтролю, стимулювання до творчості) та форми навчальної діяльності (колективні, групові, дистанційні, індивідуальні). Педагогічна діяльність розглядається як спосіб соціокультурної практики особистості, яка реалізує завдання збереження національних традицій, адаптації та регуляції процесу професійного становлення майбутнього вчителя музичного мистецтва. | ua |
dc.description.abstract | Изменчивость современного мира требует от выпускников вузов мобильности, умения гибко адаптироваться к новым условиям жизнедеятельности, быть способными к самореализации и самосовершенствованию в течение всей жизни. Многомерность профессиональной деятельности будущего учителя музыкального искусства в учреждениях общего среднего образования определяет необходимость овладения цифровыми образовательными технологиями в соответствии с требованиями современности. В статье обосновано значение цифровых технологий с учетом современных тенденций модернизации образовательной системы в Украине во время глобализации мирового образовательного пространства. Модернизация образовательной системы Украины детерминируется тенденциями европейской интеграции, которую можно рассматривать существенным рычагом успеха не только экономической и политической трансформации общества, но и стратегических изменений образовательной политики Украины. Ориентация на междисциплинарную интеграцию знаний, умений и навыков; организация занятий с учетом развития ассоциативного креативного мышления; акцентирование самостоятельности в процессе учебной и производительной практической деятельности), включает методы (словесные, наглядные, интерактивные, действенно-практические, аналітично-мисленнєвої деятельности, оценки и самооценки, самоконтроля, стимулирования к творчеству) и формы учебной деятельности (коллективные, групповые, дистанционные, индивидуальные). Педагогическая деятельность рассматривается как способ социокультурной практики личности, которая реализует задание сохранения национальных традиций, адаптации и регуляции процесса профессионального становления будущего учителя музыкального искусства. | ua |
dc.description.abstract | The rapid variability of the modern world requires mobility from university graduates, the ability to flexibly adapt to new living conditions, to be able to self-realization and self-improvement throughout life. The multidimensionality of the professional activity of the future teacher of music art in general secondary education institutions determines the need to master digital educational technologies in accordance with modern requirements. The article investigates the problem of training future music teachers for multimedia in the process of professional preparation. The effectiveness of author’s step-by-step technique of training future music teachers for multimedia in the process of professional preparation based on the personal, axiological, acmeological, competence, activity approaches and hermeneutic as a basic one is proved. This technique covers three stages, is ensured by compliance with the principles of (dialogical training, its musical and aesthetic orientation, acmeological support of the student in his spiritual development; individual approach, taking into account different levels of musical-theoretical preparadness and listening experience of students; taking into account individual characteristics in the application of collective forms of work; correspondence of creative tasks to the content of educational activity, creative self-realization of the person), realization of pedagogical conditions (formation of positive motivation to creative self-realization; providing training orientation on the development of students’ artistic and aesthetic taste and the enrichment of their musical and auditory experience; focus on interdisciplinary integration of knowledge, skills and abilities; organization of lessons taking into account the development of associative creative thinking; emphasizing independence in the process of educational and productive practical activities), includes methods (verbal, visual, interactive, practical, analytical and thought activity, estimation and self-estimation, stimulation of creativity, self-control) and forms of educational activity (collective, group, remote, individual). | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | медіаосвіта | ua |
dc.subject | модернізація професійної підготовки | ua |
dc.subject | педагогічна діяльність | ua |
dc.subject | освітня система | ua |
dc.subject | медіатекст | ua |
dc.subject | полідисципліни | ua |
dc.subject | цифрові технології | ua |
dc.subject | медиаобразование | ua |
dc.subject | модернизация профессиональной подготовки | ua |
dc.subject | педагогическая деятельность | ua |
dc.subject | образовательная система | ua |
dc.subject | медиатекст | ua |
dc.subject | полидисциплины | ua |
dc.subject | цифровые технологии | ua |
dc.subject | future music teachers | ua |
dc.subject | multimedia training | ua |
dc.subject | digital technologies | ua |
dc.subject | proficiency | ua |
dc.subject | step-by-step technique | ua |
dc.subject | educational system | ua |
dc.subject | media text | ua |
dc.subject | polydisciplines | ua |
dc.subject | globalization | ua |
dc.title | Педагогічний потенціал цифрових технологій у модернізації професійної підготовки вчителів музичного мистецтва крізь призму глобалізації | ua |
dc.title.alternative | Педагогический потенциал цифровых технологий в модернизации профессиональной подготовки учителей музыкального искусства сквозь призму глобализации | ua |
dc.title.alternative | Pedagogical potential of digital technologies in professional training of music teachers through the prism of globalization | ua |
dc.type | Article | ua |