Перед системою освіти постають виклики, пов’язані з тотальною доступність інформації, діджиталізацією освітнього процесу, впровадженням дистанційного навчання. Відбувається переосмислення цілей навчання, у сучасному світі пріоритетом виступає здатність працювати з великим потоком інформації, знаходити, аналізувати, групувати, інтерпретувати та робити власні висновки. Однією з технологій, яка основані на використанні новітніх технічних засобів та мережі Інтернет, вчить знаходити необхідну інформацію, систематизувати її та вирішувати поставленні задачі, є веб-квест технологія.
У статті теоретично обґрунтовано та практично перевірено ефективність використання вебквест технології на семінарських заняттях з дисципліни Лінгвокраїнознавство у закладах вищої освіти. Подано визначення поняття “веб-квест” різними дослідниками. Розкрито сутність веб-квест технології, проаналізовано переваги використання веб-квестів на семінарських заняттях з Лінгвокраїнознавства, розглянуто структурні елементи веб-квестів. Виокремлено основні етапи впровадження веб-квестів, наведено приклад використання веб-квестів на семінарських заняттях з дисципліни Лінгвокраїнознавство у закладах вищої освіти.
Доведено, що використання веб-квестів дає змогу актуалізувати лінгвокраїнознавчу лексику у процесі аналізу й обговорення поставлених завдань, відпрацьовувати практичні вміння будувати монологічні висловлювання, брати участь у діалогах, підвищувати інтерес до вивчення англійської мови, формувати навички як самостійної роботи так і роботи у команді, виховувати толерантне ставлення до культури іншого народу.
Перед системой образования стоят вызовы, связанные с тотальной доступностью информации, диджитализацией образовательного процесса, внедрением дистанционного обучения. Происходит переосмысление целей обучения, в современном мире приоритетом выступает способность работать с большим потоком информации, находить, анализировать, группировать, интерпретировать и делать собственные выводы. Одной из технологий, которая основана на использовании новейших технических средств и сети Интернет, учит находить необходимую информацию, систематизировать ее и решать поставленные задачи, является веб-квест технология.
В статье теоретически обоснована и практически проверена эффективность использования веб-квест технологии на семинарских занятиях по дисциплине Лингвострановедение в учреждениях высшего образования. Раскрыта сущность веб-квест технологии, проанализированы преимущества использования веб-квестов на семинарских занятиях по Лингвострановедению, рассмотрены структурные элементы веб-квестов. Выделены основные этапы внедрения веб-квестов, приведен пример использования веб-квестов на семинарских занятиях по дисциплине Лингвострановедение в учреждениях высшего образования.
Доказано, что использование веб-квестов позволяет актуализировать лингвострановедческую лексику в процессе анализа и обсуждения поставленных задач, отрабатывать практические умения строить монологические высказывания, участвовать в диалогах, повышать интерес к изучению английского языка, формировать навыки как самостоятельной работы, так и работы в команде, воспитывать толерантное отношение к культуре другого народа.
The education system faces challenges related to the total availability of information, digitalization of the educational process, and the introduction of distance learning. There is a rethinking of learning objectives, in today's world the priority is the ability to work with a large flow of information, to find, analyze, group, interpret and draw their own conclusions. One of the technologies, which is based on the use of the latest technical means and the Internet, teaches to find the necessary information, systematize it and solve problems, is a web-quest technology.
The article theoretically substantiated and practically tested the effectiveness of using the web-quest technology in seminars on the discipline of Language and Country Studies in institutions of higher education. The essence of the web-quest technology is revealed, the advantages of using web-quests at seminars on Language and Country Studies are analyzed, the structural elements of web-quests are considered. The main stages of the implementation of web quests are highlighted, an example of the use of web quests in seminars on the discipline of Language and Country Studies in institutions of higher education is given.
It is proved that the use of web quests makes it possible to update the linguistic and cultural vocabulary in the process of analyzing and discussing the assigned tasks, to develop the practical skills in constructing monologues, to participate in dialogues, to increase interest in learning English, to form skills of both independent work and teamwork, to develop the tolerant attitude to the culture of other people.