Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Контекстуальне навчання: науковий дискурс в освітньому просторі зарубіжних країн

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Євтух, В. Б.
dc.date.accessioned 2021-10-25T12:26:19Z
dc.date.available 2021-10-25T12:26:19Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Євтух, В. Б. Контекстуальне навчання: науковий дискурс в освітньому просторі зарубіжних країн / В. Б. Євтух // Наукові записки [Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова]. Серія : Педагогічні науки : [збірник наукових статей] / М-во освіти і науки України ; Нац. пед. ун-т імені М. П. Драгоманова ; упор. Л. Л. Макаренко. – Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2021. – Вип. СL (150). – С. 5-21. – DOI: https://doi.org/10.31392/NZ-npu-150.2021.01. ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/35294
dc.description.abstract У статті аналізується зарубіжний дискурс стосовно феномена “контекстуальне навчання” (КН). Зазначається, що він активізується у контексті пошуку альтернатив конвенційним формам навчання з метою поліпшення якості освітнього процесу у царині соціогуманітаристики й ефективного застосування професійних знань у повсякденному житті. Прослідковуються витоки та еволюція контекстуального навчання, відтворюються теоретичні засади його розвитку й поширення у країнах Північної Америки, Європи та азійських країнах. Подається кілька визначень поняття “контекстуальне навчання”, на основі яких пропонується узагальнене його розуміння. Розглядаються стратегії, принципи та компоненти контекстуального навчання, що творять атмосферу результативного засвоєння нових знань, які необхідні для успішної взаємодії з довкіллям. У статті міститься шкіц курсу контекстуального навчання з етносоціології можливої освітньої програми магістерського рівня “Етнічні студії”. ua
dc.description.abstract В статье анализируется зарубежный дискурс касательно феномена “контекстуальное обучение” (КО). Отмечается, что он активизируется в контексте поиска альтернатив конвенционным формам обучения с целью улучшения качества образовательного процесса в области социогуманитаристики и эффективного применения профессиональных знаний в повседневной жизни. Отслеживаются истоки и эволюция контекстуального обучения, воспроизводятся теоретические принципы его развития и распространения в странах Северной Америки, Европы и азиатских странах. Подается несколько определений понятия “контекстуальное обучение”, на основе которых предлагается обобщенное его понимание. Рассматриваются стратегии, принципы и компоненты контекстуального обучения, условия результативного усвоения новых знаний, которые необходимы для успешного взаимодействия с окружающей средой. В статье содержится очерк курса контекстуального обучения по этносоциологии возможной образовательной программы магистерского уровня “Этнические студии”. ua
dc.description.abstract The article analyzes the foreign discourse on the phenomenon of “contextual learning” (CTL). It is noted that it is intensifying in the context of searching for alternatives to conventional forms of education in order to improve the quality of the educational process in the field of socio-humanities and the effective application of professional knowledge in everyday life. The origins and evolution of contextual learning are traced, the theoretical bases of its development and distribution in the countries of North America, Europe and Asian countries are reproduced. There are several definitions of contextual learning, based on which a generalized understanding is proposed. Strategies, principles and components of contextual learning, which create an atmosphere of effective acquisition of new knowledge which is necessary for successful interaction with the environment, are considered. The article contains a sketch of a course of contextual education in ethnosociology within a possible educational program of the master’s level “Ethnic Studies”. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова ua
dc.subject конструктивізм ua
dc.subject контекстуальне навчання ua
dc.subject компоненти контекстуального навчання ua
dc.subject принципи контекстуального навчання ua
dc.subject стратегії контекстуального навчання ua
dc.subject типи освіти ua
dc.subject конструктивизм ua
dc.subject контекстуальное обучение ua
dc.subject компоненты контекстуального обучения ua
dc.subject принципы контекстуального обучения ua
dc.subject стратегии контекстуального обучения ua
dc.subject типы образования ua
dc.subject constructivism ua
dc.subject contextual learning ua
dc.subject components of contextual learning ua
dc.subject principles of contextual learning ua
dc.subject strategies of contextual learning ua
dc.subject types of education ua
dc.title Контекстуальне навчання: науковий дискурс в освітньому просторі зарубіжних країн ua
dc.title.alternative Контекстуальное обучение: научный дискурс в образовательном пространстве зарубежных стран ua
dc.title.alternative Contextual learning: scientific discourse in educational space of foreign countries ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу