Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Прийомна сім’я як унікальний об’єкт соціально-педагогічного супроводу

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Марчук, В. М.
dc.date.accessioned 2021-09-02T11:51:39Z
dc.date.available 2021-09-02T11:51:39Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Марчук В. М. Прийомна сім’я як унікальний об’єкт соціально-педагогічного супроводу / В. М. Марчук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 80 (т. 2). – С. 34-38. -DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.80.2.07 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34755
dc.description.abstract Розглядаться трактування соціального супроводу та його становлення в соціально-педагогічній практиці України. Здійснено методологічний аналіз супроводу, спрямованого на пошук прихованих ресурсів розвитку сім’ї та створення на основі наявних можливостей сприятливих умов для відновлення зв’язків зі соціальним світом. Виявлено, що реалізація соціального супроводження прийомної сім’ї передбачає періодичне планування соціальної роботи з дитиною, батьками, членами родини, соціальним оточенням. Зазначено змістовне наповнення планування соціального супроводження. Охарактеризовані завдання, які передбачені соціально-педагогічним супроводом прийомної сім’ї. Зазначено фундаментальні засади організації роботи з підтримки функціонування прийомної сім’ї. Окреслено чинники, які зумовлюють частоту відвідувань прийомної сім’ї у процесі соціального супроводження. Виявлено основні напрями реалізації посередницької функції соціального працівника в соціальній роботі з прийомною сім’єю. Виявлено принцип регламентування соціального супроводу прийомних сімей. Зазначено важливість співпраці між учасниками процесу для виконання головного завдання з метою здійснення якісної соціальної реабілітації та соціалізації прийомних дітей. Охарактеризовано рольові позиції соціального працівника, який здійснює соціальний супровід прийомної сім’ї. Визначено найбільш перспективні форми роботи соціального працівника в процесі супроводу сім’ї означеної категорії. Методи дослідження використані такі: пошуковий за наявною методичною та науковою літературою з аналізом знайденого матеріалу, з’ясування причинно-наслідкових зв’язків, систематизація, аналіз документації та результатів діяльності дослідників із проблеми проведеного дослідження. ua
dc.description.abstract The author considers the interpretation of social support and its formation in the social-pedagogical practice of Ukraine. The methodological analysis of the social support aimed at finding the hidden resources of the development of a family and creating favorable conditions for the restoration of the connection with the social world based on the available opportunities is conducted. It was found that the implementation of social support of the foster family involves periodic planning of social work with the child, parents, family members and social environment. The content of social support planning is noted. The objectives set by the social-pedagogical support of the foster family are described. The fundamental principles of the organization of work to support the functioning of the foster family are noted. The factors that determine the frequency of visits to the foster family during social support are outlined. The main directions of realization of the mediating function of a social worker in social work with a foster family are revealed. The principle of regulation of social support of foster families is revealed. The importance of cooperation between the participants of the process for the implementation of the main task in order to implement quality social rehabilitation and socialization of foster children was noted. The role positions of a social worker who provides social support to a foster family are described. The most promising forms of work of a social worker in the process of accompanying a family of this category have been identified. The research methods used are the search of the available methodological and scientific literature with analysis of the found material, clarification of causal relationships, systematization and analysis of documentation and results of researchers on the problem of the study. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject соціально-педагогічний супровід ua
dc.subject соціальні послуги ua
dc.subject прийомна сім’я ua
dc.subject діти-сироти ua
dc.subject соціальний працівник ua
dc.subject планування ua
dc.subject соціальний захист ua
dc.subject соціальна підтримка ua
dc.subject social and pedagogical support ua
dc.subject social services ua
dc.subject foster family ua
dc.subject orphans ua
dc.subject social worker ua
dc.subject planning ua
dc.subject social protection ua
dc.subject social support ua
dc.title Прийомна сім’я як унікальний об’єкт соціально-педагогічного супроводу ua
dc.title.alternative Foster family as a unique object of social and pedagogical support ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics