Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Педагогічна технологія формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Вороненкова, Т. О.
dc.date.accessioned 2021-08-30T12:44:47Z
dc.date.available 2021-08-30T12:44:47Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Вороненкова Т. О. Педагогічна технологія формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу / Т. О. Вороненкова // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 80 (т. 1). – С. 66 -69. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.80.1.13 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34701
dc.description.abstract Педагогічна технологія формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу поєднує в собі взаємодію та гнучкість компонентів освітнього процесу, об’єднаних спільною метою функціонування та єдністю реалізації, що гарантує формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва. Важливе місце має діагностика педагогічної технології на різних етапах її впровадження в процесі підготовки майбутніх викладачів музичного мистецтва і представити відповідну взаємодію форм й методів, а також оцінювання кінцевих результатів, що мають співвідношення з метою. Сформована комунікативна компетентність дасть змогу майбутнім учителям музичного мистецтва вдосконалювати усне мовлення, збагачувати словниковий запас музичних термінів іноземною мовою, формування завдань із музичних предметів, презентувати біографії композиторів, брати участь у науково-практичних конференціях тощо. На підставі опрацьованої наукової літератури ми представимо розроблену педагогічну технологію формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу з чотирьох взаємопов’язаних блоків: цільового, теоретичного, організаційно-змістовного та діагностикорезультативного. У статті ми окреслимо цільовий та теоретичний блоки. Також ми розкриємо завдання та низку вимог до педагогічних працівників як організаторів професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва; окреслимо необхідність системного, компетентнісного, діяльнісного, особистісно зорієнтованого, гуманістичного та культурологічного підходів, використання загальнодидактичних та спеціальних принципів. ua
dc.description.abstract Pedagogical technology for the formation of communicative competence of future teachers of musical art in the process of studying the disciplines of the humanitarian cycle combines the interaction and flexibility of the components of the educational process, united by a common purpose of functioning and unity of implementation, which guarantees the formation of communicative competence of future teachers of musical art. An important place is to diagnose pedagogical technology at various stages of its implementation in the process of preparing future teachers of musical art and submit the corresponding interaction between forms and methods, as well as evaluating the final results with a ratio for purpose. The formed communicative competence will enable future teachers of musical art to improve oral speech, to enrich the vocabulary of musical terms in a foreign language, the formation of tasks for musical subjects, to present biography of composers, participate in scientific and practical conferences, etc. Based on processed scientific literature, we are presented with the developed pedagogical technology of forming the communicative competence of future teachers of musical art in the process of studying the disciplines of the humanitarian cycle of four interconnected blocks: target, theoretical, organizational and diagnostic-effective. In the article we will explain the target and theoretical blocks. Also, we will reveal tasks and a number of requirements for pedagogical workers as organizers of professional training of future teachers of musical art; We will outline the need for systemic, competent, activity, personality oriented, humanistic and cultural approaches; Use of general dactactic and special principles. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject комунікативна компетентність ua
dc.subject педагогічна технологія ua
dc.subject загальнодидактичні принципи ua
dc.subject специфічні принципи ua
dc.subject communicative competence ua
dc.subject pedagogical technology ua
dc.subject general-didactic principles ua
dc.subject specific principles ua
dc.title Педагогічна технологія формування комунікативної компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі вивчення дисциплін гуманітарного циклу ua
dc.title.alternative Pedagogical technology for the formation of communicative competence of future teachers of musical art in the process of studying the disciplines of the humanitarian cycle ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу