Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Хриков, Є. М.
dc.date.accessioned 2021-08-25T13:54:33Z
dc.date.available 2021-08-25T13:54:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Хриков Є. М. Формування нової української школи: управлінські завдання / Є. М. Хриков // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79 (т. 2). – С. 186-191. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.2.40 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34655
dc.description.abstract У статті зазначено, що головною освітньою реформою України останніх років стало формування нової української школи. Теоретико-методичне забезпечення реформування школи здійснюють інститути АПН України, а нормативне забезпечення – МОН України. Статтю присвячено аналізу нормативних документів, виданих останнім часом МОН України, щодо формування нової української школи. Це дозволило визначити завдання та зміст роботи керівників закладів загальної середньої освіти, пов’язані з удосконаленням роботи з відбору та підготовки резерву керівних кадрів закладів освіти, організацією сертифікації вчителів початкової школи, опрацюванням професійних стандартів учителів, вирішенням проблем інклюзивної освіти, забезпеченням взаємодії та наступності дошкільної та початкової освіти, організацією харчування учнів, формуванням внутрішньої системи забезпечення якості освіти в закладах загальної середньої освіти, запровадженням шкільних електронних журналів та щоденників, організацією підвищення кваліфікації вчителів, організацією взаємодії освітніх закладів з центрами професійного розвитку вчителів. У статті зазначено, що в діяльності з управління формуванням НУШ можна виокремити два головних напрями: реалізація завдань, визначених МОН України, які є спільними для всіх закладів загальної середньої освіти; реалізація завдань, зумовлених внутрішніми особливостями діяльності школи, які є специфічними. У зв’язку з цим керівниками закладів загальної середньої освіти доцільно на основі аналізу нормативних документів, запропонованих у статті положень, визначити особливості управління формуванням НУШ. Забезпечити процес формування нової української школи можна тільки комплексним вирішенням численних проблем реформування всіх ланок освіти; ключовими проблемами управління формуванням НУШ є вирішення матеріальнофінансових проблем, підготовку працівників до роботи в НУШ, оновлення змісту та технології освітньої діяльності. ua
dc.description.abstract The article notes that the main educational reform of Ukraine in recent years has been the formation of a new Ukrainian school. Theoretical and methodological support for school reform is provided by the institutes of the Academy of Pedagogical Sciences of Ukraine, and regulatory support of the Ministry of Education and Science of Ukraine. The article is devoted to the analysis of normative documents recently issued by the Ministry of Education and Science of Ukraine on the formation of a new Ukrainian school. This allowed to determine the tasks and content of the work of heads of general secondary education, related to improving the selection and preparation of the reserve of management of educational institutions, organization of certification of primary school teachers, development of professional standards of teachers, solving problems of inclusive education, ensuring interaction and continuity of preschool and primary education, the organization of student nutrition, the formation of an internal system of quality assurance in general secondary education, the introduction of school electronic journals and diaries, the organization of teacher training, the organization of interaction of educational institutions with centers of professional development of teachers. The article states that in the management of the formation of NUS can be divided into two areas – the implementation of tasks defined by the Ministry of Education and Science of Ukraine, and tasks due to the internal characteristics of the school; to ensure the process of formation of a new Ukrainian school can only be a comprehensive solution to the many problems of education reform; The key problems of managing the formation of NUS are the solution of material and financial, personnel problems, updating the content and technology of educational activities. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject формування ua
dc.subject нова українська школа ua
dc.subject управлінські завдання ua
dc.subject зміст та напрями роботи ua
dc.subject керівники закладів освіти ua
dc.subject нормативні документи МОН України ua
dc.subject formation ua
dc.subject new Ukrainian school ua
dc.subject managerial tasks ua
dc.subject content and directions of work ua
dc.subject heads of educational institutions ua
dc.subject normative documents of the Ministry of Education and Science of Ukraine ua
dc.title Формування нової української школи: управлінські завдання ua
dc.title.alternative Formation of a new Ukrainian school: management tasks ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу