Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Іншомовна підготовка вчителів історії на засадах компетентнісного та студентоцентрованого підходів

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Фаненштель, Н. В.
dc.contributor.author Гамрецька, Г. С.
dc.date.accessioned 2021-08-25T13:43:24Z
dc.date.available 2021-08-25T13:43:24Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Фаненштель Н. В. Іншомовна підготовка вчителів історії на засадах компетентнісного та студентоцентрованого підходів / Н. В. Фаненштель, Г. С. Гамрецька // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79 (т. 2). – С. 162-165. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.2.35 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34650
dc.description.abstract Іншомовна комунікативна компетентність сучасного вчителя історії є однією з ключових, позаяк забезпечує його комунікативну спроможність у сферах наукового, професійного та ситуативного спілкування. Можливість знайомитись із працями видатних істориків в оригіналі, аналізувати інформацію з першоджерел, долучатися до міжнародних проєктів, програм професійного розвитку є ознакою висококваліфікованого спеціаліста. В Україні англійська мова професійного спрямування у вищих закладах освіти отримала підтримку держави та міжнародних організацій. Проте ще не всі спеціальності адаптували зміст, методи навчання, особливості оцінювання відповідно до міжнародних стандартів. Зокрема, визначення потребує структура іншомовної підготовки майбутніх учителів історії. Відповідно до програми англійської мови професійного спрямування для здобувачів вищої освіти, випускники всіх рівнів мають володіти мовою на рівні не нижче В2 (незалежний користувач). Зміст і структура іншомовної підготовки студентів усіх спеціальностей відображають компетентнісний та студентоцентрований підходи у навчанні. Компетентність майбутніх учителів історії з іноземної мови включає знання фахової лексики та функціональної граматики, основних видів мовленнєвої взаємодії, соціокультурних аспектів мови та її мінливості. Студентоцентризм у іншомовній підготовці фахівців спеціальності “Середня освіта (Історія)” передбачає визначення студентами особистих навчальних цілей, виявлення та вибір найзручніших та найефективніших способів і форм навчання, спільну з викладачем побудову релевантного змісту курсу та ефективної системи оцінювання. Перехід від традиційної до студентоцентрованої моделі навчання є нелегким, але бажаним, оскільки він надає взаєминам між учасниками навчального процесу форми співпраці, ставить студента у позицію співтворця цього процесу, дає можливість відчути власну значущість. ua
dc.description.abstract The foreign language competence of a history teacher belongs to the key one, as it provides his capability communicate in the scholarly, professional and everyday life situations. The ability to study the works of prominent historians in the original, to analyze information from primary sources, to join international projects, professional development programs characterizes him or her as a highly skilled specialist. In Ukraine, English for special purposes in higher education is widely supported by the state and international organizations. However, not all specialties have yet adapted the content, teaching methods, assessment in accordance with international standards. In particular, the foreign language training of students majoring in history needs to be defined. According to the English for specific purposes program for higher education, graduates of all levels must have at least B2 language level (independent user). The foreign language training of students of all specialties is based on the competence and student-centered approaches. The foreign language competency of history teachers includes knowledge of professional vocabulary and functional grammar, the main types of verbal interaction, socio-cultural aspects of language and its variability. Student-centered approach in foreign language training of students majoring in history involves defining by the students their personal learning goals, identifying and choosing the most convenient and effective ways and forms of learning, design, common with the teacher, of relevant course content and effective assessment system. The transfer from the traditional to the student-centered model is not easy, but desirable, since it attributes the relationship between participants in learning process the form of cooperation, turns students into the co-creators of this process, gives them opportunity to feel their own significance. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject іншомовна підготовка вчителів історії ua
dc.subject англійська професійного спрямування ua
dc.subject студентоцентризм ua
dc.subject компетентнісний підхід ua
dc.subject foreign language training of history teachers ua
dc.subject English for special purposes ua
dc.subject student-centered approach ua
dc.subject competence approach ua
dc.title Іншомовна підготовка вчителів історії на засадах компетентнісного та студентоцентрованого підходів ua
dc.title.alternative Foreign language training of history teachers on the basis of competence and student-centered approaches ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу