Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Формування управлінських навичок майбутніх менеджерів освіти в умовах дистанційного навчання

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Стеценко, Н. М.
dc.contributor.author Ткачук, Г. В.
dc.date.accessioned 2021-08-25T08:37:43Z
dc.date.available 2021-08-25T08:37:43Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Стеценко Н. М. Формування управлінських навичок майбутніх менеджерів освіти в умовах дистанційного навчання / Н. М. Стеценко, Г. В. Ткачук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79 (т. 2). – С. 135-139. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.2.29 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34644
dc.description.abstract У статті описано досвід формування управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти в умовах дистанційного навчання. Визначено готовність, здатність та уміння майбутніх менеджерів працювати в умовах дистанційного навчання та використання електронного освітнього середовища. Автори розглядають три основні види навчальної діяльності, які можна організувати в умовах дистанційного навчання, такі як онлайн-заняття, самостійна робота з використанням ІКТ та частково навчальна й виробнича практика. На конкретних прикладах розглянуто використання тих чи інших засобів для організації навчальної діяльності майбутніх менеджерів освіти. Для проведення онлайн-занять авторами пропонуються такі середовища, як BigBlueButton, Google Meet, Microsoft Team, Zoom. Для організації групової роботи студентів розглядається функція віртуальної дошки платформи Google Meet, а також вимоги до такої діяльності. Формування управлінської компетентності також можна ефективно здійснювати в межах самостійної роботи з використанням ІКТ. Зокрема, студентам пропонується здійснювати огляд освітніх вебресурсів для формування навичок критичного оцінювання онлайн-джерел. Для організації науково-дослідної самостійної роботи виконуються завдання в середовищі Moodle та в межах університетського репозитарію. Важливим етапом на шляху до формування управлінської компетентності визначено навчальну та виробничу практику, яка частково може бути організована засобами ІКТ. У роботі наведено приклади та завдання, які можна вирішувати засобами ІКТ та електронного освітнього середовища. Авторами описано досвід організації управлінських практик майбутніх менеджерів освіти у період поширення коронавірусної інфекції (COVID-19). Для об’єктивного оцінювання управлінської компетентності авторами запропоновано поточне тестування, компетентнісне тестування для підсумкової атестації, анкетування після проходження практик. ua
dc.description.abstract The article describes the experience of forming managerial competence of future education managers in the conditions of distance learning. The willingness, ability, and ability of future managers to work in the conditions of distance learning and the use of an e-learning environment are determined. The authors consider three main types of educational activities that can be organized in the context of distance learning – online classes, independent work with the use of ICT, and partly training and production practice. The use of certain tools for the organization of educational activities of future education managers is considered on specific examples. The authors offer such environments as BigBlueButton, Google Meet, Microsoft Team, Zoom, etc. for online classes. To organize the group work of students, the function of the virtual board of the Google Meet platform, and the requirements for such activities are considered. The formation of managerial competence can also be effectively carried out within the framework of independent work with the use of ICT. In particular, students are offered to review educational web resources to develop skills for critical evaluation of online resources. Students perform tasks in the Moodle and within the university repository for the organization of research independent work. An important stage on the way to the formation of managerial competence is training and production practice, which can be partially organized by ICT. The paper presents examples and tasks can be solved by means of ICT and e-learning environment. The authors describe the experience of organizing management practices of future education managers during the spread of coronavirus infection (COVID-19). For an objective assessment of managerial competence, the authors propose current testing, competence testing for final certification, questionnaires after managers’ practice. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject управлінська компетентність ua
dc.subject менеджер освіти ua
dc.subject дистанційне навчання ua
dc.subject онлайн-заняття ua
dc.subject ІКТ ua
dc.subject електронне освітнє середовище ua
dc.subject віртуальна дошка ua
dc.subject Google Meet ua
dc.subject managerial competence ua
dc.subject education manager ua
dc.subject distance learning ua
dc.subject online classes ua
dc.subject ICT ua
dc.subject electronic educational environment ua
dc.subject virtual board ua
dc.subject Google Meet ua
dc.title Формування управлінських навичок майбутніх менеджерів освіти в умовах дистанційного навчання ua
dc.title.alternative Formation of managerial skills of future educational managers in the conditions of distance learning ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics