ISSN: 2310-8290
dc.contributor.author | Стеценко, Н. М. | |
dc.contributor.author | Ткачук, Г. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-08-25T08:37:43Z | |
dc.date.available | 2021-08-25T08:37:43Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Стеценко Н. М. Формування управлінських навичок майбутніх менеджерів освіти в умовах дистанційного навчання / Н. М. Стеценко, Г. В. Ткачук // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79 (т. 2). – С. 135-139. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.2.29 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34644 | |
dc.description.abstract | У статті описано досвід формування управлінської компетентності майбутніх менеджерів освіти в умовах дистанційного навчання. Визначено готовність, здатність та уміння майбутніх менеджерів працювати в умовах дистанційного навчання та використання електронного освітнього середовища. Автори розглядають три основні види навчальної діяльності, які можна організувати в умовах дистанційного навчання, такі як онлайн-заняття, самостійна робота з використанням ІКТ та частково навчальна й виробнича практика. На конкретних прикладах розглянуто використання тих чи інших засобів для організації навчальної діяльності майбутніх менеджерів освіти. Для проведення онлайн-занять авторами пропонуються такі середовища, як BigBlueButton, Google Meet, Microsoft Team, Zoom. Для організації групової роботи студентів розглядається функція віртуальної дошки платформи Google Meet, а також вимоги до такої діяльності. Формування управлінської компетентності також можна ефективно здійснювати в межах самостійної роботи з використанням ІКТ. Зокрема, студентам пропонується здійснювати огляд освітніх вебресурсів для формування навичок критичного оцінювання онлайн-джерел. Для організації науково-дослідної самостійної роботи виконуються завдання в середовищі Moodle та в межах університетського репозитарію. Важливим етапом на шляху до формування управлінської компетентності визначено навчальну та виробничу практику, яка частково може бути організована засобами ІКТ. У роботі наведено приклади та завдання, які можна вирішувати засобами ІКТ та електронного освітнього середовища. Авторами описано досвід організації управлінських практик майбутніх менеджерів освіти у період поширення коронавірусної інфекції (COVID-19). Для об’єктивного оцінювання управлінської компетентності авторами запропоновано поточне тестування, компетентнісне тестування для підсумкової атестації, анкетування після проходження практик. | ua |
dc.description.abstract | The article describes the experience of forming managerial competence of future education managers in the conditions of distance learning. The willingness, ability, and ability of future managers to work in the conditions of distance learning and the use of an e-learning environment are determined. The authors consider three main types of educational activities that can be organized in the context of distance learning – online classes, independent work with the use of ICT, and partly training and production practice. The use of certain tools for the organization of educational activities of future education managers is considered on specific examples. The authors offer such environments as BigBlueButton, Google Meet, Microsoft Team, Zoom, etc. for online classes. To organize the group work of students, the function of the virtual board of the Google Meet platform, and the requirements for such activities are considered. The formation of managerial competence can also be effectively carried out within the framework of independent work with the use of ICT. In particular, students are offered to review educational web resources to develop skills for critical evaluation of online resources. Students perform tasks in the Moodle and within the university repository for the organization of research independent work. An important stage on the way to the formation of managerial competence is training and production practice, which can be partially organized by ICT. The paper presents examples and tasks can be solved by means of ICT and e-learning environment. The authors describe the experience of organizing management practices of future education managers during the spread of coronavirus infection (COVID-19). For an objective assessment of managerial competence, the authors propose current testing, competence testing for final certification, questionnaires after managers’ practice. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | Видавничий дім «Гельветика» | ua |
dc.subject | управлінська компетентність | ua |
dc.subject | менеджер освіти | ua |
dc.subject | дистанційне навчання | ua |
dc.subject | онлайн-заняття | ua |
dc.subject | ІКТ | ua |
dc.subject | електронне освітнє середовище | ua |
dc.subject | віртуальна дошка | ua |
dc.subject | Google Meet | ua |
dc.subject | managerial competence | ua |
dc.subject | education manager | ua |
dc.subject | distance learning | ua |
dc.subject | online classes | ua |
dc.subject | ICT | ua |
dc.subject | electronic educational environment | ua |
dc.subject | virtual board | ua |
dc.subject | Google Meet | ua |
dc.title | Формування управлінських навичок майбутніх менеджерів освіти в умовах дистанційного навчання | ua |
dc.title.alternative | Formation of managerial skills of future educational managers in the conditions of distance learning | ua |
dc.type | Article | ua |