Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Романова, О. О.
dc.contributor.author Мудрик, О. В.
dc.date.accessioned 2021-07-29T07:55:33Z
dc.date.available 2021-07-29T07:55:33Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Романова О. О.Smart-навчання як фактор інформаційного формування суспільства / О. О. Романова, О. В. Мудрик // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79 (т. 2). – С. 82-85. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.2.17 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34621
dc.description.abstract У статті досліджено переваги використання Smart-навчання як фактора інформаційного формування суспільства в освітній діяльності, а саме: соціальних мереж, які створюють новий комунікативний простір і дозволяють користувачам складати індивідуальний контент; блогів, які зараз стали як зручними, так і модними серед здобувачів вищої освіти; відеоплатформ, де викладачі та студенти можуть знайти відеоматеріали для проведення занять із конкретної тематики (YouTube); Smart-підручників, які дозволяють використовувати різноманітні сучасні технології для створення комплексу матеріалу для навчання; організації навчання за допомогою мобільних пристроїв, які дозволяють отримувати доступ до освітніх ресурсів як у закладі освіти, так і поза ним. Подано визначення понять: “Smart-освіта”, “Smart-навчання”, “Smart-університет”, “Smart-суспільство”, за яких викладач перестає бути лише носієм інформації і перевтілюється в помічника, який організовує роботу студентів, що сприяє успішній спільній навчальній діяльності. Визначено мету та завдання Smart-освіти. Проаналізовано застосування Smart-технологій у навчальному процесі та доведено, що Smart-навчання значно розширює й урізноманітнює традиційні технології навчання, підвищуючи мотивацію та пізнавальний інтерес студентів, адже вони бачать результат своєї іншомовної діяльності. Наголошено, що окрім підвищення мотивації до навчання студентів, формування в них навичок та умінь, засвоєння знань у процесі здійснення інтерактивного навчання, використання Smart-середовища дозволяє включати в навчальний процес зовнішні електронні ресурси, фрагменти мультимедійних засобів, анімацій, до яких студент може мати доступ, використовуючи Smart-технології. Визначено, що важливим стає розроблення нових методик навчання для використання цих технологій, тому що для засвоєння сучасних знань необхідна чітка структура навчання та відповідний інформаційний зміст. ua
dc.description.abstract The article reveals the advantages of using Smart education as a factor of information development of society in the practice of educational activities, in particular, social networks, that form a special communicative space and allow users to create their own content; blogs, that are now not only a convenient but also a fashionable item among students; teaching and learning tools that include a large number of videos (YouTube); Smart textbooks, that include a comprehensive educational material created and updated by means of technological innovations and the Internet; mobile education technologies, that allow students to carry out learning by using their own gadget and special software. The following definitions of concepts are considered: “Smart society”, “Smart education”, “Smart University”, “Smart teaching”, where the teacher is not just the information carrier, but also a facilitator of communication in the process of collaborative activities with students. The objectives and tasks of Smart education are defined. The effectiveness of the use of Smart technologies in the educational process is theoretically substantiated. It is proved that the use of Smart education diversifies the educational process, increases cognitive interest and students’ motivation due to visible and real outcome of their foreign language everyday professional activities. Smart education allows teaches and students to expand traditional teaching technologies, as well as provides access to the new level of quality of educational services. In addition to ensuring the acquisition of knowledge, skills and abilities, motivation to learn in the process of interactive learning, the use of Smart-environment provides an opportunity to include multimedia fragments, external electronic resources, animations, to which the students can have access using Smart tools. The development of teaching methods that smart technologies demand is becoming important, since the application of modern knowledge requires a clear teaching structure and proper information content. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject Smart-освіта ua
dc.subject Smart-технології ua
dc.subject Smart-суспільство ua
dc.subject Smart-підручник ua
dc.subject сфера технологій та Інтернет ua
dc.subject ґаджети ua
dc.subject освітній процес та контент ua
dc.subject електронне навчання ua
dc.subject соціальні мережі ua
dc.subject Smart education ua
dc.subject Smart technologies ua
dc.subject Smart society ua
dc.subject Smart textbook ua
dc.subject technology and the Internet ua
dc.subject gadgets ua
dc.subject educational process and content ua
dc.subject e-learning ua
dc.subject social networks ua
dc.title Smart-навчання як фактор інформаційного формування суспільства ua
dc.title.alternative Smart-teaching as the factor of informational formation of society ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу