Digital Repository
Dragomanov
Ukrainian State University

Маркетингова компетентність керівників гуртків та її розвиток у межах демократично-перетворювальної технології управління системою освітньої діяльності

ISSN: 2310-8290

Show simple item record

dc.contributor.author Просіна, О. В.
dc.contributor.author Ануфрієва, О. Л.
dc.date.accessioned 2021-07-29T07:51:27Z
dc.date.available 2021-07-29T07:51:27Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Просіна О. В. Маркетингова компетентність керівників гуртків та її розвиток у межах демократично-перетворювальної технології управління системою освітньої діяльності / О. В. Просіна, О. Л. Ануфрієва // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79 (т. 2). – С. 68-72. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.2.14 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34618
dc.description.abstract У статті розглянуто проблему формування маркетингової компетентності керівників гуртків та її розвитку в межах демократично-перетворювальної технології управління системою освітньої діяльності. Зазначено, що позашкільна освіта вирішує завдання розвитку, виховання особистості, формування її здатності й готовності до майбутньої трудової діяльності в умовах інформаційного суспільства, отже, неврахування соціально-освітніх реалій призводить до функціональних втрат в означеній освітньо-виховній системі. Оскільки неготовність значної частини педагогічних працівників до кардинальних змін викликає суттєве зниження престижу освіти в Україні й дорікання на рівень освітніх послуг від батьків і громадськості, об’єктивна невідповідність якості освітніх послуг очікуванням споживачів зумовлює потребу пошуку нових підходів, зокрема, до управління закладами освіти. Відзначено, що одним із ефективних підходів до вирішення зазначеної проблеми в умовах сучасних викликів є маркетинговий підхід, що передбачає фокусування стратегії розвитку організації на запитах і потребах споживача; розроблення й реалізацію якісних освітніх послуг, затребуваних ринком; орієнтацію на скорочення сукупних витрат споживача; безперервність збирання та оброблення інформації про кон’юнктуру ринку освіти і праці; комплексність використання маркетингових інструментів у сфері освіти. Розкрито сутність маркетингової компетентності як складової частини професійної компетентності керівників гуртків системи позашкільної освіти, формування та розвиток якої відбувається в межах демократично-перетворювальної технології управління системою освітньої діяльності. Визначено компоненти маркетингової компетентності керівників гуртків і фактори, що забезпечують реалізацію маркетингової компетентності та її вплив на діяльність закладів позашкільної освіти. ua
dc.description.abstract The problem of formation of marketing competence of club leaders and its development within the framework of democratic-transformative technology of management of the system of educational activity is considered. It is indicated that the out-ofschool education solves the problem of development, rearing of person, formation of its ability and readiness for the future labor activity in an informational society. Therefore, disregard of social and educational realities leads to functional losses in the educational system. Since the unpreparedness of a large number of teachers to drastically change causes a significant decline in the prestige of education in Ukraine and criticism of the level of educational services from parents and the public, the objective mismatch of quality of educational services to consumer expectations necessitates new approaches, including management of educational institutions. It is noted that one of the effective approaches to solving this problem in conditions of the current challenges is the marketing approach, which involves focusing the development strategy of the organization on the demands and needs of the consumer; development and implementation of quality educational services demanded by the market; focus on reducing the total cost of the consumer; continuity of collection and processing of information on the state of the education and labor market; the complexity of the use of marketing tools in education. The essence of marketing competence as a component of professional competence of club leaders of the out-of-school education system, the formation and development of which takes place within the democratic-transformative technology of management of the system of educational activity is revealed. The components of marketing competence of club leaders and the factors that ensure the implementation of marketing competence and its impact on the activities of out-of-school education institutions are identified. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject заклад позашкільної освіти ua
dc.subject керівники гуртків ua
dc.subject маркетингова компетентність ua
dc.subject компоненти маркетингової компетентності ua
dc.subject маркетинговий потенціал ua
dc.subject модель розвитку компетентності ua
dc.subject демократично-перетворювальна технологія управління системою освітньої діяльності ua
dc.subject out-of-school education institution ua
dc.subject club leaders ua
dc.subject marketing competence ua
dc.subject components of marketing competence ua
dc.subject marketing potential ua
dc.subject model of competence development ua
dc.subject democratic-transformative technology of management of the system of educational activity ua
dc.title Маркетингова компетентність керівників гуртків та її розвиток у межах демократично-перетворювальної технології управління системою освітньої діяльності ua
dc.title.alternative Marketing competence of club leaders and its development within the framework of democratic-transformative technology of management of the system of educational activity ua
dc.type Article ua


Files in this item

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Search DSpace


Browse

My Account

Statistics