Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Несін, Ю. М.
dc.date.accessioned 2021-07-27T08:16:28Z
dc.date.available 2021-07-27T08:16:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Несін Ю. М. Аналіз англомовного підручника “Підприємство 4” / Ю. М. Несін // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79 (т. 2). – С. 9-13. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.2.02 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34590
dc.description.abstract Метою статті є аналіз англомовного підручника “Підприємство 4” видавництва “Експрес Паблішінг” як ефективного засобу комунікації. Особлива увага приділяється відповідності змісту підручника його меті, доцільності використання вищезазначеної навчальної книги на практичних заняттях у вищих навчальних закладах. Підкреслюється методичний аспект навчальної книги; автор наголошує на позитивній ролі вихідних даних та вступу, підкреслюючи мету занять для здобувачів вищої освіти. Науковець розглядає використання найбільш поширених типів тестів, зокрема питально-відповідних вправ, перекладу, співвіднесення (зіставлення), доповнення, заповнення пробілів (пропусків), перекодування інформації, логічного перегрупування, виправлення, розподілу фраз по групам, множинного вибору, зіставлення (відрізнення подібностей і розходжень). Стаття засвідчує важливість функцій підручника, необхідність впровадження в освітній процес таких креативних завдань для здобувачів вищої освіти, як розроблення портфоліо, робота в групах, складання записів, діалогів, організація дискусій, презентацій, рольових ігор. Безперечні переваги підручника полягають у тому, що “Підприємство 4” повністю відповідає вимогам навчальної програми, у ньому простежується чіткість структурування навчального матеріалу, присутні технічні засоби полегшення користування підручником, є наукова коректність змісту та повнота розкриття основних положень, використання сучасної загальноприйнятої наукової термінології. Вбачається практична спрямованість навчального матеріалу автентичного підручника, а також його зв’язок із життям. Навчальна книга дає можливості для забезпечення диференційованого підходу до навчання, змістове наповнення відповідає віковим особливостям здобувачів вищої освіти. Мова викладу лексичного та граматичного матеріалу підручника чітка й зрозуміла. У книзі простежується компаративістика (американо-англійський та британсько-англійський довідник). Мотивація навчальної діяльності здобувачів вищої освіти, розвиток інтересу до навчального предмета засобами, запропонованими в підручнику, свідчать про наявність завдань проблемно-пошукового характеру. Дидактична доцільність системи завдань, поданих у підручнику, його можливість для здійснення молоддю самостійної навчальної діяльності, логіка розміщення та використання ілюстративного матеріалу як самостійного або додаткового джерела інформації є вагомими бонусами “Підприємства 4”. Перевага навчальної книги полягає у її цілісності, компактності й динаміці. На основі ретельно розробленого підручника кожен лектор вищої школи може розробити власний мета-план та спрогнозувати мета-діяльність. Подібний вид діяльності педагога буде дуже корисним особисто для нього та для здобувачів вищої освіти. Стаття робить акцент на подальшому розвитку чотирьох умінь на заняттях з англійської мови, таких як аудіювання, говоріння, читання та письмо, на чотирьох компетенціях, а саме мовній, мовленнєвій, соціально-культурній та стратегічній (загальнонавчальній). ua
dc.description.abstract Purpose. Purpose is analysis of the English-speaking textbook “Enterprise 4” of a publishing house “Express Publishing” as an effective means of communication. Special attention is paid to the correspondence of content of textbook to its aim, expediency of using of the mentioned teaching book at practical sessions at higher educational institutions. Methods. It is stressed methodical aspect of teaching book; the author emphasizes a positive role of data and introduction, underlining the aim of ses-sions for seekers of higher education. Search of a scientist examines the usage of the most spread types of tests: asking-answering questions, translation, matching, completing, gap-filling, information transfer, recording, correction, paragraphing, multiple choice, finding differences (similarities) and soon. Results. The article underlines the importance of functions of textbook, necessity of inculcation into educational process of such creative tasks for seekers of higher education as working out portfolios, work in groups, making notes, making up dialogues, organization of discussions, presentations, and role-plays. Unquestionable advantages of the “Enterprise 4” textbook are: complete compatibility to the requirements of the teaching programs, prominent clarity of the material structuring, availability of technical support of the teaching book user, visible scientific correctness in the contents and completeness in the main theses revealing, utilization of up-to-date and generally accepted scientific terms. Practical intention of the lexical and the grammar material, its interactions with life is transparent. The textbook shows the ways to the differential approach to teaching of a new material and its contents is in accord with age characteristics of the higher education seekers. The language of the mentioned material is clear and simple. The book is retraced comparative component (American English – British English guide). Motivation of the youth’s learning activities raise the interest to the subject with methods proposed in the textbook shows the presence of problematic-searching tasks. Didactic adequacy of the tasks system in the textbook, its capacity to facilitate independent activities for the youth, and the logic of the illustrative material layout and use are considerable advantages of the textbook as both a stand-alone and an additional information source. Conclusions. This article accents on further development of the four skills at the lessons of English language – listening, speaking, reading and writing, and on four competences – language, linguistic, social-cultural and strategic (general teaching) ones. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject англомовний підручник ua
dc.subject засіб навчання ua
dc.subject зміст ua
dc.subject мета ua
dc.subject частини ua
dc.subject вищий навчальний заклад ua
dc.subject таксономія ua
dc.subject English speaking textbook ua
dc.subject means of teaching ua
dc.subject content ua
dc.subject purpose ua
dc.subject parts ua
dc.subject higher educational institution ua
dc.subject taxonomy ua
dc.title Аналіз англомовного підручника “Підприємство 4” ua
dc.title.alternative Analysis of English speaking textbook “Enterprise 4” ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу