Проведено порівняльний аналіз освітнього та педагогічного процесів НФаУ та ХНУРЕ з фізичного виховання із використанням технологій дистанційного навчання під час карантину. Предметом дослідження був освітній процес з фізичного виховання. Мета полягала у проведенні порівняльного аналізу організації освітнього процесу з фізичного виховання у НФаУ та ХНУРЕ в умовах дистанційної освіти. Методами дослідження були аналіз наукової літератури та Інтернет ресурсів, метод описової статистики. Висновки. Дистанційна освіта існує поряд з очною формою навчання і є її логічним взаємодоповненням. Вона має значні переваги у неперервності та систематичності освітнього процесу студентів; підвищує ефективність контролю з боку викладача; сприяє саморозвитку, набуттю нових практичних навичок у інформаційно-комунікаційному освітньому середовищі, що сприяє вдосконаленню педагогічної майстерності; підвищує якість теоретичних та практичних знань; надає студентам право вибору зручного часу для занять; надає рівні можливості для залученості студентів з різним станом здоров’я. Дистанційні технології навчання не можуть повноцінно замінити спілкування викладача і здобувачів вищої освіти, проте вони є потужним механізмом для спонукання до самоосвіти, що є важливою віхою у процесі становлення майбутнього фахівця, як професіонала своєї справи. Визначено схожості та відмінності в організації освітнього процесу з фізичного виховання.
A comparative analysis of the educational and pedagogical processes of NUPh and KHNURE in physical education using distance learning technologies during quarantine was carried out. The subject of the study was an educational process of physical education. The goal was to carry out a comparative analysis of the organization of the educational process on physical education in NUPh and KHNURE during distance education. The research methods were the analysis of scientific literature and Internet resources, the method of descriptive statistics. Coclusions. Distance education exists along with a full-time learning form and is its logical complement. It has significant advantages in the continuity and systematic of the educational process of students; increases the effectiveness of control by the teacher; promotes self-development, the acquisition of new practical skills in an information and communication educational environment, which contributes to the improvement of pedagogical skills improves the quality of theoretical and practical knowledge; provides students with the right to choose a convenient time for classes; provides equal opportunities for students involvement with different health status. Remote learning technologies cannot fully replace the communication of the teacher and higher education applicants, however, they it is a powerful mechanism for motivating to self-education, which is an important milestone in the process of becoming a future specialist, as a professional. The similarities and differences in the organization of the educational process on physical education are identified.