Короткий опис(реферат):
У науково-методичному посібнику на основі результатів магістерського науково-контекстного проєкту “Інноваційні авторські освітньо-виховні системи” розкрито педагогічний доробок 15-ти українських педагогів (С. В. Бєлухи, М. І. Босенко, О. М. Гнатюк, М. П. Гузика, З. З. Жофчака, О. А. Захаренка,Я. М. Овсієнко, М. М. Палтишева, Л. М. Паращенко, Н. С. Пушкар, Г. С. Сазоненко, С. М. Січка, А. І. Сологуба, М. І. Чембержі, В. Ф. Шаталова). Запропоновано напрями відбору, конструювання і впровадження педагогічної інноватики в освітню практику. Піднято проблему якості інноваційної освітньої діяльності та визначено перспективи її дослідження. Посібник рекомендовано для студентів закладів педагогічної освіти, учителів, викладачів, науковців.