У статті розглянуто актуальні питання застосування ІТ-технологій для проведення заняття з іноземної мови професійного спрямування, проблематика проведення занять в умовах дистанційного освітнього процесу. Також запропоновано методи проведення занять з використанням програмного забезпечення в дистанційній формі. Розглянуто питання якості освітніх онлайн ресурсів і платформ для проведення занять з іноземної мови професійного спрямування в дистанційній формі. Визначено основні проблеми підготовки та проведення занять з використанням інформаційних технологій. Проведено аналіз необхідності впровадження нових методів та актуалізації освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. Зазначено, що проведення занять в іноземної мови професійного спрямування має певні особливості й специфіку, що має значення для побудови освітнього процесу в умовах дистанційного навчання. Важливим також є той факт, що в останні роки відбулося зростання вимог до студентів і слухачів курсів іноземної мови професійного спрямування, що, у свою чергу, є одним із факторів для підвищення ефективності навчання, актуалізації та діджиталізації навчального процесу, що, власне, передбачено застосуванням ІТ-технологій. Підкреслено, що основою навчання є наявність взаємодії між студентами та викладачем, що в умовах дистанційного навчання може бути забезпечено лише за допомогою використання сучасних засобів комунікації з використанням ІТ-технологій, сучасного програмного забезпечення й використанням електронних навчальних платформ. Отже, можна стверджувати, що процес навчання вимагає застосування нових методів і новітніх технологій у сфері освіти, що особливо актуальним є в умовах дистанційного освітнього процесу. На основі дослідження та актуальних проблем можна зробити висновок, що в сучасних умовах застосування інформаційних технологій є актуальним, оскільки для проведення занять та організації освітнього процесу загалом необхідне використання сучасних методів навчання, що й передбачає використання ІТ-технологій.
This article highlights topical issues of IT-technology application for conducting foreign language classes of professional purposes, the issues of conducting classes in the distance educational process. Methods of conducting classes using software in remote form are also proposed. The issue of quality of online educational resources and platforms for conducting foreign language classes of professional orientation in a remote studying is considered. The main problems of preparation and conducting classes with the use of information technologies have identified. The analysis of necessity of new methods introduction and actualization of educational process in the conditions of distance learning has carried out. It had been noted that conducting classes in a foreign language for professional purposes has certain features and specifics that are important for the construction of the educational process in terms of distance learning. It is, however, important to highlight the fact that in recent years there has been an increase in the requirements for students of foreign language courses, which in turn is one of the factors to improve learning, updating and digitalization of the educational process, which have actually provided by IT. Emphasized that the basis of learning is the interaction between students and teachers, which in the distance learning can be provided only through the use of modern means of communication using ITtechnologies, modern software and e-learning platforms. Thus, it could argued that the learning process requires the use of new methods and new technologies especially relevant in the context of distance learning. Based on research and current issues, we can conclude that in modern conditions the use of information technologies is relevant and essential for the organization of the educational process in general and requires new approaches to modern teaching methods, which involve the use of IT technologies.