Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Аеробіка для студенток на заняттях із фізичного виховання в закладах вищої освіти

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Антіпова, Ж. І.
dc.contributor.author Шурхал, Л. О.
dc.date.accessioned 2021-07-15T09:08:28Z
dc.date.available 2021-07-15T09:08:28Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Антипова, Ж. І. Аеробіка для студенток на заняттях із фізичного виховання в закладах вищої освіти / Ж. І. Антіпова, Л. О. Шурхал // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 5 : Педагогічні науки : реалії та перспективи : зб. наук. праць / Міністерство освіти і науки України, Національний педагогічний університет імені М. П. Драгоманова. – Київ : Видавничий дім «Гельветика», 2021. – Вип. 79 (т.1). – С. 22-26. - DOI https://doi.org/10.31392/NPU-nc.series5.2021.79.1.04 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34475
dc.description.abstract Стаття присвячена результатам пошуку ефективних засобів і методів проведення занять із фізичного виховання, які сприяють залученню студенток до активного способу життя в період навчання в закладах вищої освіти. Розглядається оздоровча аеробіка і вправи з м’ячем як один із напрямів, що сприяють розвитку фізичної підготовленості студенток. Показано, що проблемою залучення студентів до занять оздоровчою аеробікою цікавляться педагоги та вчені в багатьох країнах, є результати різних науково-педагогічних досліджень, які розкриваються в наявних методичних розробках практичних занять. Аналіз сучасного навчального процесу і дослідницька робота із цього питання показали, що введення у програму оздоровчої аеробіки та вправ із м’ячем сприятиме підвищенню у студенток мотивації до занять фізичним вихованням загалом. У статті показані засоби та методи проведення занять оздоровчою аеробікою в поєднанні із вправами з м’ячем, виділені основні цілі: навчання базових кроків і танцювальних рухів аеробіки, формування стійкого інтересу до рухової активності, збереження і зміцнення здоров’я студенток. Висунуто припущення, що дані кошти та методи дозволять систематизувати теоретичні знання, урізноманітнити практичні вміння, формувати навички для самостійних занять у позанавчальний час, що в підсумку дозволить успішно розв’язувати головне завдання навчання. Успішне вирішення цього завдання є найбільш актуальною і важливою сучасною проблемою. Представлений план проведення заняття оздоровчою аеробікою в поєднанні з вправами з м’ячем. Подано порівняльну характеристику даних фізичної підготовленості та діяльності серцево-судинної системи до і після експериментальних занять. Показано дані, проведено математичний аналіз і виведені результати проведеного експерименту. ua
dc.description.abstract The article is devoted to the results of the search for effective means and methods of conducting physical education classes, which contribute to attracting female students to an active lifestyle during the period of study in higher education institutions. Health-improving aerobics and exercises with a ball are considered as one of the directions, contributing to the development of physical fitness of female students. It is shown that teachers and scientists in many countries are interested in the problem of attracting students to health-improving aerobics, the results of various scientific and pedagogical research are revealed in the available methodological developments of practical classes. The analysis of the educational process available today and the research work of this issue have shown that the introduction of health-improving aerobics and exercises with a ball into the program will help increase the motivation of female students to physical education in general. The article shows the means and methods of conducting health related aerobics classes in combination with exercises with a ball, identifies the main goals: teaching basic steps and dance movements of aerobics, the formation of a sustainable interest in physical activity, maintaining and strengthening the health of students. It has been suggested that these tools and methods will make it possible to systematize theoretical knowledge, diversify practical skills, and form skills for independent study outside the classroom, which will ultimately allow successfully solving the main task of learning. The successful solution of this problem is the most urgent and important contemporary problem. The analysis of the content of classical and health improving aerobics is carried out. The presented plan for conducting health-improving aerobics classes in combination with exercises with a ball. A comparative characteristic of the data of physical fitness and activity of the cardiovascular system before and after the experimental lessons is given. The data is shown, the mathematical analysis is carried out and the results of the experiment are derived. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher Видавничий дім «Гельветика» ua
dc.subject фізичне виховання ua
dc.subject студенти ua
dc.subject оздоровча аеробіка ua
dc.subject фізична підготовка ua
dc.subject заклади вищої освіти ua
dc.subject physical education ua
dc.subject students ua
dc.subject health improvement aerobics ua
dc.subject physical training ua
dc.subject pledge good education ua
dc.title Аеробіка для студенток на заняттях із фізичного виховання в закладах вищої освіти ua
dc.title.alternative Aerobics for students in physical education classes in higher education institutions ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу