ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Козолуп, Євгеній Вікторович | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T07:48:28Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T07:48:28Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Козолуп Є. В. Розробка навчально-тренувального середовища для вивчення основ програмування для учнів 6-7 класів закладів загальної середньої освіти / Є. В. Козолуп // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 22 (29). – С. 196-203. - DOI 10.31392/NPU-nc.series 2.2020.22(29).26 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34470 | |
dc.description.abstract | В статті розглядається важливий розділ навчального курсу інформатики – програмування. Навчання програмування розвиває пам’ять, логічне мислення, креативність, самоорганізованість, стійкість та інтелектуальні здібності. На разі кількість годин, передбачених навчальною програмою з інформатики на вивчення теми “Алгоритми та програми”, а також “Основи об’єктно-орієнтованого програмування” можна вважати більш ніж достатньою (від 30% до 50% в залежності від класу). Тому за системного та виваженого підходу до навчання, після завершення школи кожен учень може мати базові знання з програмування, а також вміти їх застосовувати для розв’язування практичних задач, що виникають під час різних видів його діяльності. Разом з цим в допомозі вчителю та учню можуть стати різноманітні тренувальні середовища розробки, а також навчальні веб-ресурси та сайти. Для таких сучасних та простих мов, як, наприклад Python, їх існує достатня кількість. Проте на жаль, наявні сервіси не зовсім придатні до використання в 6-7 класах під час вивчення теми “Алгоритми та програми”. Саме тому доцільним є розробити просте у використанні, але змістовно наповнене навчально-тренувальне середовище для вивчення основ програмування мовою Python в середній школі. Середовище PyLearn розроблено для спрощення адаптації учнів до правил написання програмного коду, а також його тестування. Використання такого підходу дозволяє максимальну частину навчального часу приділити саме розв’язуванню практичних задач, що надалі дозволить учневі тільки поглиблювати свої знання та в старших класах почати роботу над власним навчальним або науковим проектом з програмування. В статті розглянуто короткий аналіз популярних програмних засобів для навчання програмування, а також описано принцип роботи з розробленим навчально-тренувальним середовищем PyLearn. | ua |
dc.description.abstract | The article considers an important section of the training course of computer science – programming. Programming training develops memory, logical thinking, creativity, self-organization, resilience and intellectual abilities. In this case, the number of hours provided by the curriculum in computer science to study the topic "Algorithms and programs", as well as "Fundamentals of object-oriented programming" can be considered more than sufficient (from 30% to 50% depending on the class). Therefore, with a systematic and balanced approach to training, after school-leaving, each student can have a basic knowledge of programming, he will be able to apply it to solve practical problems arising during various activities. At the same time, a variety of development training environments, as well as educational web resources and sites, can help teachers and students. For such modern and simple languages as Python, there are enough of them. However, unfortunately, the available services are not quite suitable for use in grades 67 when studying the topic "Algorithms and programs". That is why it is advisable to develop an easy-to-use but meaningful learning environment for training the basics of Python programming in high school. The PyLearn environment is | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | об’єктно-орієнтоване програмування | ua |
dc.subject | мова програмування | ua |
dc.subject | середовище розробки програмного забезпечення | ua |
dc.subject | навчально-тренувальне середовище | ua |
dc.subject | object-oriented programming, programming language | ua |
dc.subject | software development environment | ua |
dc.subject | training development environment | ua |
dc.title | Розробка навчально-тренувального середовища для вивчення основ програмування для учнів 6-7 класів закладів загальної середньої освіти | ua |
dc.title.alternative | Development of a training environment for training the basics of programming for students of 6-7 grades of general secondary education institutions | ua |
dc.type | Article | ua |