ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Зелінський, Сергій Сергійович | |
dc.date.accessioned | 2021-07-14T11:52:07Z | |
dc.date.available | 2021-07-14T11:52:07Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.identifier.citation | Зелінський С. С. Інформаційно-освітнє середовище університету: структурно- функціональна модель процесу навчання хімії / С. С. Зелінський // Науковий часопис Національного педагогічного університету імені М. П. Драгоманова. Серія 2 : Комп’ютерно-орієнтовані системи навчання : зб. наук. праць. - Київ : Вид-во НПУ імені М. П. Драгоманова, 2020. - Вип. 22 (29). – С. 95-101. - DOI 10.31392/NPU-nc.series 2.2020.22(29).13 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34457 | |
dc.description.abstract | В статті розглядаються особливості створення структурно-функціональної моделі процесу навчання хімії з використанням інформаційних технологій навчання у закладі вищої освіти. Виокремлено основні напрями застосування інформаційно-освітнього середовища в процесі навчання дисциплін хімічного циклу. Визначено умови ефективності запровадження інформаційних технологій у навчальний процес. Розроблена теоретична модель методичної системи додаткової хімічної освіти на основі інтеграції змісту навчання і активного застосування інформаційно-освітнього середовища (ІОС) і засобів інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Протягом десятиліть моделювання є одним з найактуальніших методів наукового дослідження та широко застосовується в педагогічних дослідженнях. Використання методу моделювання дає можливість об’єднати емпіричні результати і теоретичні положення в педагогічному дослідженні. Моделювання як універсальна форма пізнання застосовується під час дослідження і перетворення явищ в будь-якій сфері діяльності, це найбільш поширений метод дослідження об’єктів різної природи, в тому числі й об’єктів складної соціальної системи, тому цим методом широко користуються студенти, магістранти, аспіранти, докторанти під час проведення наукових досліджень. Застосування моделювання дуже тісно пов’язане з глибоким пізнанням сутності навчально-виховних явищ і процесів, поглибленням теоретичних основ дослідження. Також, було наведено основні форми самостійної роботи студентів із використанням мультимедійних технологій. Одним з найбільш доцільних і ефективних методів збирання і систематизації факторів є метод інформаційного моделювання. У розвитку теорії і практики моделювання процесу навчання хімії в університеті задіяні наукові дослідження та виконання завдань з різних предметних галузей, спеціальні методи подання даних для побудови електронних засобів, задіяних під час автоматизації виконання завдань інформаційного характеру. | ua |
dc.description.abstract | The article deals with the peculiarities of creating a structural and functional model of the process of teaching chemistry with the use of information technologies of higher education. The main directions of application of information and educational environment in the study of disciplines of the chemical cycle are highlighted. The conditions of efficiency of introduction of information technologies in the educational process are determined. A theoretical model of the methodology of additional chemical education is developed based on the integration of the content of training and active use of information and educational environment (IЕЕ) and ICT. For decades, modeling has been one of the most current methods of scientific research, widely used in pedagogical research. Modeling method allows to combine empirical and theoretical in pedagogical research allows to combine while studying the pedagogical object experiment, to build logical constructs and scientific abstractions. Modeling as a universal form of cognition is used in the study and transformation of phenomena in any field of activity, it is the most common method of study of objects of different nature, including objects of complex social system, so this method is widely used by students, undergraduates, graduate students, PhDs in scientific research. The application of modeling is very closely related to a deep knowledge of the nature of educational phenomena and processes, the deepening of the theoretical foundations of the study. Modeling method opens for the pedagogical science the possibility of mathematization of pedagogical processes and has great potential. Also, the main forms of independent work of students with the use of multimedia technologies were highlighted. One of the most expedient and effective methods of collecting and organizing factors is the information modeling method. The development of theory and practice of modeling the process of teaching chemistry at the university involved scientific research and problem solving in different subject areas, special methods of information submission for the construction of electronic tools involved in automation of information tasks. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | Вид-во НПУ ім. М. П. Драгоманова | ua |
dc.subject | модель | ua |
dc.subject | моделювання | ua |
dc.subject | структурно-функціональна модель | ua |
dc.subject | інформаційно-освітнє середовище | ua |
dc.subject | інформаційно-комунікаційні технології | ua |
dc.subject | model | ua |
dc.subject | modeling | ua |
dc.subject | structural and functional model | ua |
dc.subject | information and educational environment | ua |
dc.subject | information | ua |
dc.subject | communication technologies | ua |
dc.title | Інформаційно-освітнє середовище університету: структурно- функціональна модель процесу навчання хімії | ua |
dc.title.alternative | Information and educational environment university: a structural-functional model of the chemistry learning process | ua |
dc.type | Article | ua |