У статті обґрунтовано необхідність визначення чітких та універсальних критеріїв оцінювання навчальних досягнень студентів з фізичного виховання в умовах секційних занять з обраного виду фізкультурно-оздоровчої діяльності. Розкрито можливості підвищення об’єктивності оцінювання успішності занять баскетболом на основі урахування індивідуальних особливостей розвитку організму студентів. Зроблено спробу визначення інформативних показників розвитку організму студентів, що впливають на ігрову ефективність у баскетболі. Представлено результати дослідження взаємозв’язку рухових та антропометричних показників з результатами виконання технічних прийомів у баскетболі. Визначено можливості для розробки математичних моделей належних норм технічної підготовленості студентів у процесі навчання баскетболу у вигляді регресійних рівнянь, що можуть використовуватися як критерії оцінювання навчальних досягнень студентів в умовах секційних занять.
The article substantiates the need to define clear and universal criteria for assessing the academic achievements of students in physical education in the conditions of sectional classes on the selected type of physical culture and health activities. Possibilities of increasing the objectivity of assessing the success of basketball classes based on taking into account the individual characteristics of the development of the student's body are revealed. An attempt is made to determine the informative indicators of the development of the body of students that affect the game efficiency in basketball. The results of research of interrelation of motor and anthropometric indicators with results of performance of technical receptions in basketball are presented. Possibilities for development of mathematical models of proper norms of technical readiness of students in the process of teaching basketball in the form of regression equations that can be used as criteria for assessing student achievement in sectional classes are identified.