ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Ходорчук, А. Ю. | |
dc.date.accessioned | 2021-07-05T09:45:21Z | |
dc.date.available | 2021-07-05T09:45:21Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Ходорчук, А. Ю. Ключові причини відсутності розвитку критичного мислення у студентів філософії та богослов'я / А. Ю. Ходорчук // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 31 (2-3). – С. 68-79. - DOI 10.33930/ed.2019.5007.31(2-3)-7 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34365 | |
dc.description.abstract | Автор доводить, що існуючі причини відсутності розвитку критичного мислення обумовлені багаторічними встановленими канонами, які не передбачають критичного осмислення, перегляду та конфронтації. Обґрунтовано, що саме з студентами філософії та богослов'я потрібно проводити неординарні лекційні, семінарські та інші види навчальних занять для розвитку критичного мислення. Зокрема, у статті наведені конкретні приклади взаємодії викладача та студентів в ході освітньої діяльності для розвитку критичного мислення. | ua |
dc.description.abstract | The author argues that the existing reasons for the lack of development of critical thinking are due to long-standing established canons, which do not provide for critical thinking, revision and confrontation. It is substantiated that it is with students of philosophy and theology that extraordinary lectures, seminars and other types of educational classes should be conducted to develop critical thinking. In particular, the article provides specific examples of interaction between teacher and students in the course of educational activities for the development of critical thinking. | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» | ua |
dc.subject | педагогіка | ua |
dc.subject | філософське осмислення | ua |
dc.subject | критичне мислення | ua |
dc.subject | богослов'я | ua |
dc.subject | психологія | ua |
dc.subject | pedagogy | ua |
dc.subject | philosophical comprehension | ua |
dc.subject | critical thinking | ua |
dc.subject | theology | ua |
dc.subject | psychology | ua |
dc.title | Ключові причини відсутності розвитку критичного мислення у студентів філософії та богослов'я | ua |
dc.title.alternative | Key reasons for the absence of the development of critical thinking in students of philosophy and theology | ua |
dc.type | Article | ua |