ISSN: 2310-8290
Показати скорочений опис матеріалу
dc.contributor.author | Белоус, І. В. | |
dc.date.accessioned | 2021-07-05T09:34:10Z | |
dc.date.available | 2021-07-05T09:34:10Z | |
dc.date.issued | 2021 | |
dc.identifier.citation | Белоус, І. В. Дидактичний потенціал сучасних інформаційних технологій навчання променевої діагностики / І. В. Белоус // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 31 (2-3). – С. 46-57. - DOI 10.33930/ed.2019.5007.31(2-3)-5 | ua |
dc.identifier.uri | http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34361 | |
dc.description.abstract | У даній статті запропоновано структуру цифрового освітнього середовища навчання променевої діагностики, виокремлено низку умов функціонування, взаємопов’язані складові, дидактичні принципи навчання та організаційно-педагогічні умови. Результати аналізу дидактичного потенціалу сучасних інформаційних технологій навчання променевої діагностики, які отримані з використанням SWОTстратегії, дали змогу встановити сильні (S) та слабкі (W) сторони впровадження інформаційних технологій в освітній процес з радіології, а також можливості (О), ризики та загрози методики (T). Це в свою чергу дозволило виокремити якісні показники рівня ефективності використання хмарних технологій у навчальній діяльності з радіології та чинники результативності застосування інформаційних технологій навчання. | ua |
dc.description.abstract | This article proposes the structure of the digital educational environment for radiation diagnostics, highlights a list of operating conditions, interrelated components, didactic principles of learning, organizational and pedagogical conditions. The results of the analysis of the didactic potential of modern information technologies for radiation diagnostics training, obtained using SWOT-strategy, allowed us to establish the strengths (S) and weaknesses (W) of the introduction of information technologies in the educational process in radiology, as well as opportunities (O), risks and threat methodology (T). In turn, this allowed distinguishing qualitative level`s indicators of efficiency using cloud technologies in educational activities in radiology and the factors of successfulness using information technology training | ua |
dc.language.iso | uk_UA | ua |
dc.publisher | ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» | ua |
dc.subject | інформаційні технології навчання | ua |
dc.subject | променева діагностика | ua |
dc.subject | дидактичні цілі | ua |
dc.subject | навчальне середовище | ua |
dc.subject | цифрове освітнє середовище | ua |
dc.subject | information technologies of learning | ua |
dc.subject | radio diagnostics | ua |
dc.subject | didactic purposes | ua |
dc.subject | educational environment | ua |
dc.subject | digital educational environment | ua |
dc.title | Дидактичний потенціал сучасних інформаційних технологій навчання променевої діагностики | ua |
dc.title.alternative | Didactic potential of modern information technologies of radiation diagnostics training | ua |
dc.type | Article | ua |