Цифровий репозитарій
Українського державного університету
імені Михайла Драгоманова

Дидактичний потенціал сучасних інформаційних технологій навчання променевої діагностики

ISSN: 2310-8290

Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Белоус, І. В.
dc.date.accessioned 2021-07-05T09:34:10Z
dc.date.available 2021-07-05T09:34:10Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Белоус, І. В. Дидактичний потенціал сучасних інформаційних технологій навчання променевої діагностики / І. В. Белоус // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 31 (2-3). – С. 46-57. - DOI 10.33930/ed.2019.5007.31(2-3)-5 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34361
dc.description.abstract У даній статті запропоновано структуру цифрового освітнього середовища навчання променевої діагностики, виокремлено низку умов функціонування, взаємопов’язані складові, дидактичні принципи навчання та організаційно-педагогічні умови. Результати аналізу дидактичного потенціалу сучасних інформаційних технологій навчання променевої діагностики, які отримані з використанням SWОTстратегії, дали змогу встановити сильні (S) та слабкі (W) сторони впровадження інформаційних технологій в освітній процес з радіології, а також можливості (О), ризики та загрози методики (T). Це в свою чергу дозволило виокремити якісні показники рівня ефективності використання хмарних технологій у навчальній діяльності з радіології та чинники результативності застосування інформаційних технологій навчання. ua
dc.description.abstract This article proposes the structure of the digital educational environment for radiation diagnostics, highlights a list of operating conditions, interrelated components, didactic principles of learning, organizational and pedagogical conditions. The results of the analysis of the didactic potential of modern information technologies for radiation diagnostics training, obtained using SWOT-strategy, allowed us to establish the strengths (S) and weaknesses (W) of the introduction of information technologies in the educational process in radiology, as well as opportunities (O), risks and threat methodology (T). In turn, this allowed distinguishing qualitative level`s indicators of efficiency using cloud technologies in educational activities in radiology and the factors of successfulness using information technology training ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"» ua
dc.subject інформаційні технології навчання ua
dc.subject променева діагностика ua
dc.subject дидактичні цілі ua
dc.subject навчальне середовище ua
dc.subject цифрове освітнє середовище ua
dc.subject information technologies of learning ua
dc.subject radio diagnostics ua
dc.subject didactic purposes ua
dc.subject educational environment ua
dc.subject digital educational environment ua
dc.title Дидактичний потенціал сучасних інформаційних технологій навчання променевої діагностики ua
dc.title.alternative Didactic potential of modern information technologies of radiation diagnostics training ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу