Показати скорочений опис матеріалу

dc.contributor.author Луценко, Ірина Олексіївна
dc.date.accessioned 2021-06-25T13:35:07Z
dc.date.available 2021-06-25T13:35:07Z
dc.date.issued 2021
dc.identifier.citation Луценко, І. О. Методологічні виміри щасливого дошкільного дитинства / І. О. Луценко // Освітній дискурс : збірник наукових праць = Educational discourse : Collection of scientific papers / Голов. ред. О. П. Кивлюк. – Київ : ТОВ «Науково-інформаційне агентство "Наука-технології-інформація"», 2021. – Вип. 32(4). – С. 74-87. – DOI 10.33930/ed.2019.5007.32(4)-8 ua
dc.identifier.uri http://enpuir.npu.edu.ua/handle/123456789/34339
dc.description.abstract Постановка завдання. Категорія щастя визначається як педагогічна категорія. Водночас не визначено ключове спеціалізоване поняття, у якому було б окреслено істотні, суттєві ознаки об’єктивного опису дійсності, яка відповідає вимогам щасливого проживання дитиною дошкільного дитинства. The research objective. The category of happiness is defined as a pedagogical category. At the same time, a key specialised concept has not been defined that captures the essential, significant features of an objective description of reality that meets the requirements for a happy preschool childhood. ua
dc.language.iso uk_UA ua
dc.publisher ТОВ «Науково-інформаційне агентство «Наука-технології-інформація» ua
dc.subject щастя ua
dc.subject щастя дитини-дошкільника ua
dc.subject радість ua
dc.subject задоволеність життям ua
dc.subject happiness ua
dc.subject the happiness of a pre-school child ua
dc.subject joy ua
dc.subject life satisfaction ua
dc.title Методологічні виміри щасливого дошкільного дитинства ua
dc.title.alternative Methodological measurements of happy preschool childhood ua
dc.type Article ua


Долучені файли

Даний матеріал зустрічається у наступних фондах

Показати скорочений опис матеріалу