У сучасній педагогічній науці актуальним залишається вивчення готовності майбутніх фахівців до професійної діяльності. Вивченню цієї проблеми в останні роки присвячено дослідження багатьох науковців. Розкриваючи сутність стану готовності майбутніх учителів початкової школи до професійної діяльності з фізичної культури, одні автори розглядають її як особистісну характеристику фахівця, інші – як функціональну. Перед сучасною педагогікою вищої школи стоїть важливе теоретичне і практичне завдання, котре стосується вдосконалення процесу професійного становлення особистості вчителя взагалі та вчителя початкової школи, зокрема, до праці з фізичного виховання. Шляхи й методи формування у студентів педагогічного університету готовності до вчительської діяльності – складне соціально-психологічне явище. Воно поєднує в собі комплекс індивідуально-психологічних якостей особистості, певну систему професійно-педагогічних знань, умінь, навичок. Готовність учителя до праці вважається формою зв’язку професійно-педагогічної спрямованості зі світоглядом, життєвими установками й духовними цінностями, а також і з етичною, вольовою та емоційною сферами. Суттєвим недоліком у цій галузі знань і практичної діяльності продовжує залишатися слабкий зв’язок теорії з практикою у процесі навчання у ЗВО. Посилання на досвід шкіл у вивченні теорії, орієнтація на знання в процесі педагогічної практики ще не розв’язують досліджуваної нами проблеми. Потрібна спеціальна робота ЗВО, яка б допомогла осягнути теоретичну й практичну готовність студентів до педагогічної діяльності.
In modern pedagogical science, the study of the preparedness of future specialists for professional activity remains relevant. The research of many scientists has been devoted to the study of this problem in recent years. Revealing the essence of the state of preparedness of future primary school teachers for professional activity in physical culture, some authors consider it as a personal characteristic of a specialist, others as functional. Modern higher school pedagogy is faced with an important theoretical and practical task, which concerns improving the process of professional development of the personality of a teacher in general and a primary school teacher, in particular, to work on physical education. Ways and methods of forming preparedness for teacher activity among students of the pedagogical university are a complex socio-psychological phenomenon. It combines a complex of individual and psychological qualities of the personality, a certain system of professional and pedagogical knowledge, abilities, and skills. The teacher’s preparedness for work is considered a form of connection of a vocational and pedagogical orientation with the worldview, life attitudes, and spiritual values, as well as with the ethical, strong-willed, and emotional spheres. A significant drawback in this field of knowledge and practice continues to be the weak connection of theory with practice in the process of training in IHE. References to the experience of schools in the study of theory, the orientation to knowledge in the process of pedagogical practice don’t solve the problem yet, we are studying. We need special work of IHE, which would help to understand the theoretical and practical preparedness of students for pedagogical activity.